Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Hej, jag kapar tråden lite, hoppas det är ok. Jag och grabben körde lite med sommarstugehaubitsen i helgen och nu ligger grannens tak en bra bit in på min tomt. Men grannen verkar ointresserad av att ta hand om det hela (han lallar mest runt i cirklar, gör märkliga pipljud och svarar inte på tilltal). Tips?

[bild]
Ring mäklaren, det är ett dolt fel.
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
FlugfiskarniJämtland FlugfiskarniJämtland skrev:
Ring mäklaren, det är ett dolt fel.
Fast släng över en presenning först annars syns skiften.
 
P
Eller den klassiska ställer en fråga men blir skitsur och kränkt på alla som svarar korrekt med vad man bör göra men ts vill ha svar som bara är ryggdunkar och hejarop för sin egenpåhittade pucko lösning som är helt olämpligt på alla tänkbara vis. men ts tror fortfarande att man bestämmer vad som är "rätt" i sin tråd och argumentar emot alla vettiga lösningar men gillar och markerar bästa svar på nån som har samma puckolösning som ts.. Att hela taket bör tas bort och ersättas med skithuspapper för det var billigast per pall... eller nåt ungefär lika begåvat..😂
 
  • Gilla
a.o.f och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Borde inte TS också ha sådan färg på sin kåk?
Äntligen får TS återkoppling @Troberg
 
  • Gilla
Henningelvis och 1 till
  • Laddar…
P polaris78 skrev:
Att hela taket bör tas bort och ersättas med skithuspapper för det var billigast per pall... eller nåt ungefär lika begåvat..😂
Skithuspapper är vattenlösligt och olämpligt som taktäckning.
 
  • Gilla
linneac
  • Laddar…
N Niq skrev:
Pluspoäng om skalar dom bitvis och gör en fin fläta
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Hej, jag kapar tråden lite, hoppas det är ok. Jag och grabben körde lite med sommarstugehaubitsen i helgen och nu ligger grannens tak en bra bit in på min tomt. Men grannen verkar ointresserad av att ta hand om det hela (han lallar mest runt i cirklar, gör märkliga pipljud och svarar inte på tilltal). Tips?

[bild]
Skjuta lite mer?
 
Claes Sörmland
A anis16 skrev:
Metahumor, är det dolt fel?
Det är 90-talisternas fel.
 
  • Gilla
Henningelvis och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Jojo, men 80m3?
N Niq skrev:
Har jag inte sagt det redan sänksåg är för bortklemade lägenhetsinnehavare. Riktiga byggare använder motorsåg på minst 80m³
Är det mått på sågens kap acitet? Vad är det för tidsenhet i så fall? 80m³ /timme eller minut eller sekund? Förstår inte
 
  • Gilla
linneac och 1 till
  • Laddar…
A Auson skrev:
Är det mått på sågens kap acitet? Vad är det för tidsenhet i så fall? 80m³ /timme eller minut eller sekund? Förstår inte
Inte jag heller
 
FredrikR FredrikR skrev:
Motorsåg?
Riktiga hemmansägare väljer:
[bild]

Tycker det är trist att vissa inte förstått innebörden av buy once, cry once. 🤷
Försök du såga spår med den där
 
fubar fubar skrev:
Gillar inte lakrits, så är det nån som har koll på sias lakrisbåtar?


[bild]
Ser du inte att det är svartmögel på glassen? Livsfarligt. Det var en på jobbet som sa det. Slår vad om det vita är aspest. Tycker du ska stämma Sia för dolt fel.
 
fubar fubar skrev:
Gillar inte lakrits, så är det nån som har koll på sias lakrisbåtar?


[bild]
Hmmmmm...?

Förpackning av GlassBåt Hallon Saltlakrits, sex stycken, mörk bakgrund, rosa detaljer, livsmedelsprodukt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Gammal, sliten varningsskylt för radioaktivitet med fläckar och spridda färger på gul bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
Maria T och 6 till
  • Laddar…
BengtH BengtH skrev:
Hmmmmm...?

[bild][bild]
Perfekt att bekämpa parkslide med...
 
  • Gilla
BengtH och 1 till
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
[bild]

Det här är en glassbåt från Sia. Den ligger enligt mig uppochner i förpackningen. Jag har ätit ganska många under sommaren och alla ser likadana ut.
Bör inte båten ligga rättvänd, så bilden på förpackningen är uppåt när båten är på rätt köl?

Går det att hävda dolt fel, eller gäller det bara den första glassbåten man äter?
Förstår inte vad du klagar över
Sandwichglass på ett träbord utomhus, delvis i förpackning, sommardag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
  • Gilla
Düsseldorff och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.