Hep Hep skrev:
Ibland kommer det absolut något kul, men tyvärr är det alltför sällan. Man kan ju gå tillbaka och se hur många positiva reaktioner som ges på de ”riktiga” skämt som postas och hur många som ges på de där ”jag vill också hänga på”-kommentarerna och dra sina egna slutsatser om man borde fortsätta eller inte.
[bild]
Så kan man se det, man kan också se det som att det är väldigt lätt att skrolla förbi det som man inte tycker är kul.
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
fredagsfräckis:

Textskämt där barn missförstår ID-kortets könsmarkering som betyg. Familiehumor, missförstånd, skratt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Dilato och 9 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Så kan man se det, man kan också se det som att det är väldigt lätt att skrolla förbi det som man inte tycker är kul.
Såklart man kan. Jag tyckte bara att mängden rätt trista inlägg av inte så kul karaktär ökat och att det både gick mot vad som skrevs i trådstarten och vad man borde kunna förvänta sig av en humortråd. Jag brukar välja ”ignorera tråd” på trådar med många inlägg utan läsvärde, för att lättare hitta det som är intressant på forumet. Synd om den här tråden skulle hamna där, men det är ju mitt problem i så fall och jag ska inte försöka bestämma över er andra. Vill ni späda ut skämten med ”jag fattade faktiskt också poängen och vill dra den ett varv till”-inlägg är det fritt fram.
 
Hep Hep skrev:
Såklart man kan. Jag tyckte bara att mängden rätt trista inlägg av inte så kul karaktär ökat och att det både gick mot vad som skrevs i trådstarten och vad man borde kunna förvänta sig av en humortråd. Jag brukar välja ”ignorera tråd” på trådar med många inlägg utan läsvärde, för att lättare hitta det som är intressant på forumet. Synd om den här tråden skulle hamna där, men det är ju mitt problem i så fall och jag ska inte försöka bestämma över er andra. Vill ni späda ut skämten med ”jag fattade faktiskt också poängen och vill dra den ett varv till”-inlägg är det fritt fram.
Röd ring? 😉
 
  • Haha
J Vos
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Röd ring? 😉
Den kommer efter fredags-tacon.
 
  • Haha
  • Gilla
useless och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Röd ring? 😉
Var vill du ha ringen? Runt mig som surgubbe eller på inläggen jag gnällde på? Ingen av dem är speciellt kul, så det blir svårt.
 
  • Haha
kashieda
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Var vill du ha ringen? Runt mig som surgubbe eller på inläggen jag gnällde på? Ingen av dem är speciellt kul, så det blir svårt.
Vad kan man vänta sig i en tråd för begränsad humor? 😉
 
  • Gilla
  • Haha
J Vos och 2 till
  • Laddar…
Sten målad med text: "Människor med dåligt lokalsinne kommer alltid att gå långt", sandig bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Luddis_1 och 10 till
  • Laddar…
Satirisk bild med animefigurer och tech-loggor som illustrerar företagens övervakning när någon överväger ett köp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
sinclairhacker och 3 till
  • Laddar…
Pappa låtsassover på soffa, barnen ritar honom, rolig aktivitet för tupplur.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Clever.. 😜
 
  • Gilla
  • Haha
saiter och 7 till
  • Laddar…
Autocucumber
 
  • Skärmdump av textkonversation. Autokorrigeringfel. Mor och barn kommunicerar. Missförstånd, humoristiskt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
Blazermannen och 6 till
  • Laddar…
En serie med två rutor visar kontrasten mellan barns energi inomhus och utomhus, med ankfigurer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
linneac och 4 till
  • Laddar…
3w44m6byl3qb1.jpg
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Blazermannen och 15 till
  • Laddar…
EddieHansson
Två humoristiska paneler som jämför hundars och katters syn på sina ägare och omgivningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Maria T och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.