P Pin skrev:
Damklassen då, inte samma konkurrens där. 🙄
Nu tänker du bakvänt, det blir så när snubbar försöker bräda riktiga människor. Er tid kommer så småningom gubbar, då kan ni också vara med och tävla med proffsen. Heja er!
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
BirgitS och 5 till
  • Laddar…
Fulkemisten Fulkemisten skrev:
Jag har lagt lök ovanpå laxen. Hört att det ska hjälpa mot balrogs under sängen?
Fel det är bara Anors flamma som hjäper mot balroger. Läs vad jag skrivit tidigare om balrogbekämpning
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Fulkemisten Fulkemisten skrev:
Jag har lagt lök ovanpå laxen. Hört att det ska hjälpa mot balrogs under sängen?
Det beror på om hajtänderna är framför eller bakom Balrogens namnskylt.
 
  • Gilla
Fulkemisten och 2 till
  • Laddar…
linneac linneac skrev:
Nu tänker du bakvänt, det blir så när snubbar försöker bräda riktiga människor. Er tid kommer så småningom gubbar, då kan ni också vara med och tävla med proffsen. Heja er!
De försöker, det får du ju ändå ge dem!
Det här forumet skulle inte vara hälften så underhållande om inte alla killgissare och mansplainare och Dunning-Krüger-professorer var här och förgyllde trådarna 💪. De kan allt från hempulad installation av aspestfria spishällar till utfodring av balrog med hemodlad parkslide 👏 !
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
BirgitS och 5 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
De försöker, det får du ju ändå ge dem!
Det här forumet skulle inte vara hälften så underhållande om inte alla killgissare och mansplainare och Dunning-Krüger-professorer var här och förgyllde trådarna 💪. De kan allt från hempulad installation av aspestfria spishällar till utfodring av balrog med hemodlad parkslide 👏 !
Balroger dricker enbart orcherdrank. Hur många gånger ska vi gå igenom det här❓
 
  • Gilla
  • Haha
linneac och 1 till
  • Laddar…
  • Gilla
linneac och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Balroger dricker enbart orcherdrank. Hur många gånger ska vi gå igenom det här❓
Funkar orcherdrank från Lidl? Såg att de hade extrapris nästa vecka.
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N Niq skrev:
Balroger dricker enbart orcherdrank. Hur många gånger ska vi gå igenom det här❓
Är det fantasy-kulturens variant på 14 långburk? Och vad säger Balrogstyrelsen om denna riskkonsumtion?
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Här har vi en stackars trådstartare som hamnat fel:
[länk]
Vem är först på bollen med att gå in och svara "Solklart dolt fel! Och dessutom är det asbets i putsen, det var det alltid på den tiden! Och kolväten i plastfärgen. Stäm dem!!"
Nu har någon svarat 😋
 
  • Haha
Maria T och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Funkar orcherdrank från Lidl? Såg att de hade extrapris nästa vecka.
Om den är godkänd av Morgoth
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Är det fantasy-kulturens variant på 14 långburk? Och vad säger Balrogstyrelsen om denna riskkonsumtion?
Ja fast en balrog är ganska stor och tillhör en högre livsform så dom tål mera.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
P Pin skrev:
Nu har någon svarat 😋
Inte skriva i den tråden. Låt bli @Alfredo. Inte skriva i den tråden. Låt bli @Alfredo. Inte skriva i den tråden. Låt bli @Alfredo. Inte skriva i den tråden. Låt bli @Alfredo. Inte skriva i den tråden. Låt bli @Alfredo. Inte skriva i den tråden. Låt bli @Alfredo. Inte skriva i den tråden. Låt bli @Alfredo.
 
  • Haha
  • Gilla
jorblad och 9 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Inte skriva i den tråden. Låt bli @Alfredo. Inte skriva i den tråden. Låt bli @Alfredo. Inte skriva i den tråden. Låt bli @Alfredo. Inte skriva i den tråden. Låt bli @Alfredo. Inte skriva i den tråden. Låt bli @Alfredo. Inte skriva i den tråden. Låt bli @Alfredo. Inte skriva i den tråden. Låt bli @Alfredo.
Du klarar det ALDRIG! 😉
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Här har vi en stackars trådstartare som hamnat fel:
[länk]
Vem är först på bollen med att gå in och svara "Solklart dolt fel! Och dessutom är det asbets i putsen, det var det alltid på den tiden! Och kolväten i plastfärgen. Stäm dem!!"
Aspest, för tusan! 😎💪
 
  • Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Du klarar det ALDRIG! 😉
Jag kan låta bli. Jag kan låta bli. Jag kan låta bli. Jag kan låta bli. Jag kan låta bli.
 
  • Haha
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.