Ni som byggt med Trivselhus i stockholmsområdet; vilka snickare hade ni och hur funkade det?
 
Trivselhus är stor hustillverkare (störst i Stockholmsområdet vill jag minnas) vilket gör att det kan vara svårt att ge några generella referenser. Men, jag har pratat med några som anlitat Trivselhus snickare, och de har varit långt ifrån nöjda. Så mitt råd är att ta referenser! Jag är övertygade om att det även finns duktiga personer som arbetar åt Trivselhus. (eller egentligen på Trivselhus rekommendationer eftersom Trivselhus inte erbjuder totalentreprenad).
 
Kommer självklart att ta referenser då jag väl fått ett "namn". Min tanke var att luska lite i det här innan, så jag kan vara med och påverka valet av snickare initialt. Alla som byggt med TH borde ju ha någon åsikt om snickarna gjorde ett bra jobb eller inte, så...let me know :)
 
Hejsan. VI ska bygga ett Trivselhus, skiss 938 i Barkarby. Just nu håller TH på att göra ritningarna som vi ska söka bygglov på. Vi hoppas vi är inflyttade och klara om ett år.
 
TH har en lista på snickare som de har anlintat tidigare. Du har stor möjlighet att påverka själv. Det är nog snarare tillgången som kanske begränsar?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.