Hej

Är i färd med att bila upp hela min Betongplatta för att byta stammar, radonsäkra och isolera.
har ungefär 50 kvm i källaren så det är väl 30-50 KBM som ska ut ur huset, har en garageport som tillåter lätt access och kommer väl hyra container för det gamla "golvet" (bara oarmerad betong, grus, sten och jord, kåken står på moränmark).

Fick tipset av en vän att hyra ett transportband för att få allt från källaren in i containern och det låter ju jättebra att
slippa springa med skottkärror. Men jag har svårt att hitta nån som hyr ut... nån som har en ide om var och pris?
(eller kanske ännu bättre lösning?) Jag bor i Bromma, norra Stockholm.

tar tacksamt emot alla tips
 
Hej Jag hyrde transportband för att få in grus i torpargrunden, otroligt smidigt. Hyrde på http://www.hyreshuset.com/ borta på Lidingövägen och kostade ca en tusenlapp för en helg.

MVH Nybyggarn
 
Har du kollat Blocket? Tycker mig se transportband där titt som tätt. Köp ett begnagat band för några lusentappar, slipp stress med hyrda band och sälj sedan bandet för samma pengar som du köpte det för.
 
Tack båda två, båda tipsen har lett mig vidare, tror nog jag börjar med phl's tips först, låter ju guld om man kan få tag på ett billigt, då slipper man ju "vara rädd om det" ;)

tack så mycket
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.