P
Alfredo Alfredo skrev:
För övrigt brinner koraner skitdåligt! Björk ska det vara!
Har du provat ?
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Kul att du har ambitioner, det finns plats för mer pengar på börsen! Men seriöst, skippa Plejd, stooor bubbelvarning på den. Tycker mer du ska satsa på Telia, SBB och Avanza - där snackar vi aktier! Intrum också, hur lågt kan de gå, liksom?!

Du ska få ett gratistips till: vad gäller bostad, all spekulation är bra spekulation, så köp billigt! Jag fick min kåk för nästan ingenting, den hade varit med i Det Okända på TV och efter det där klappträt till medium hade varit och flummat och hummat hade visst ägaren fått det ännu värre 👻. Så jag köpte, och jodå, det kom spöken, men de slutade komma efter ett tag när jag läst högt för dem ur Finansinspektionens regelverk för amortering på bolån, och gett mina egna kommentarer till varje paragraf.
Fyra män i smutsiga grå jumpsuits med Ghostbusters-logotyper, muntra och nöjda, sannolikt efter uppdrag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Dom här löser ditt spökproblem.
Köp Ryska värdepapper dom är jättebilliga nu
 
  • Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Köp Ryska värdepapper dom är jättebilliga nu
Den som vill får köpa mina...
 
Alfredo Alfredo skrev:
För övrigt brinner koraner skitdåligt! Björk ska det vara!
Jo och björkved är ju bara att gå ut i skogen och hämta....
 
T Troberg skrev:
Jag börjar:

Jag har köpt ett hus, men fasaden var inte den färg jag gillar. Dolt fel?
Jag orkar inte läsa alla svar, men klockrent dolt fel. Vad stod det om husets färg i besiktningsprotokollet? Om det inte stod att den var ful, så har du ett case.
 
  • Gilla
linneac och 5 till
  • Laddar…
P Peter787 skrev:
Har du provat ?
Naturligtvis. Dessutom har jag läst tretton oberoende tester och alla konstaterar att björk är klart bäst. Det finns en del judiska skrifter som är skapliga men borde koranen och bibeln brinner skitdåligt.
 
  • Wow
kashieda
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Naturligtvis. Dessutom har jag läst tretton oberoende tester och alla konstaterar att björk är klart bäst. Det finns en del judiska skrifter som är skapliga men borde koranen och bibeln brinner skitdåligt.
Torarullar är VÄLDIGT dyra, så jag tror att du bara svamlar som vanligt Alfredo.
 
  • Haha
  • Ledsen
kashieda och 1 till
  • Laddar…
P Peter787 skrev:
Torarullar är VÄLDIGT dyra,
Det stavas toarullar och när man behöver dem är de skitbilliga!
 
  • Haha
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Den som vill får köpa mina...
Kan jag betala med koraner? Dom fungerar jättebra som ved om man doppar dom i flytande stearin.
 
För de som gillar denna paroditråd kan jag rekommendera en väldigt aktiv tråd på temat cykling och trafikregler som i parodinivå snabbt närmar sig denna. 😮
 
  • Haha
  • Gilla
linneac och 5 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Kan jag betala med koraner? Dom fungerar jättebra som ved om man doppar dom i flytande stearin.
Sköter du doppandet kan kan vi diskutera en affär. Men fuska inte med något d-a paraffin för då blir du stenad.
 
  • Wow
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
För de som gillar denna paroditråd kan jag rekommendera en väldigt aktiv tråd på temat cykling och trafikregler som i parodinivå snabbt närmar sig denna. 😮
Många har inte "hajat" det där med passager och övergångsställen.
Och hur många kommer ihåg Passagen.se egentligen?!
 
  • Gilla
  • Haha
BirgitS och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Och hur många kommer ihåg Passagen.se egentligen?!
I Umeå finns (fanns?) något som heter Kungspassagen. Är det den du syftar på?
 
  • Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Düsseldorff
Alfredo Alfredo skrev:
I Umeå finns (fanns?) något som heter Kungspassagen. Är det den du syftar på?
HahahHaha va?? Umeå finns inte!! Det är ju bara internet-hittepå! Precis som Trollhättan, Uppsala och alla andra påhittade trollstäder.
 
  • Haha
  • Älska
  • Arg
  • Gilla
linneac och 5 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
I Umeå finns (fanns?) något som heter Kungspassagen. Är det den du syftar på?
Park Lane, på Kungsportsavenyn?!

Björkarnas stad.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.