Lamellfräs/kexmaskin. Tre år gammal, funkar som den ska. Med en massa kex i storlek 10, ännu fler i storlek 20 och en Makpak 4 med inlägg.
2.200 SEK

Samma + laddare och batteri 5Ah original.
2.900 SEK

Makita-verktyg: batteriladdare, batteri, och sladdlös cirkelsåg på ett träbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Blå bandslipmaskin på verktygslåda, arbetsmiljö, modern verktygsutrustning, eldriven, slipningsverktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Två öppnade lådor med träpluggar för snickerier på en arbetsbänk. Verktyg syns i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
salahunreal
  • Laddar…
Ingen rusning direkt. Vad händer om jag sänker priset med 250 spänn?
 
Kostar väl 2500 ny på computersalg så jag tror att du får sänka mer
 
Mycket möjligt. Jag kollade på hur billigt det gick att hitta prylarna nya nu. 2500 för maskinen i pappkartong, 500 för makpak med inlägg och 500 för kexen. Men du har kanske rätt i att folk jämför med 2500 på t ex amazon och inte vill köpa. Fast jag säljer mest för att det känns onödigt att ha den liggande, så blir det för lite pengar får den vara kvar som reserv eller att låna ut till kompisar som behöver.
 
Hep Hep skrev:
Mycket möjligt. Jag kollade på hur billigt det gick att hitta prylarna nya nu. 2500 för maskinen i pappkartong, 500 för makpak med inlägg och 500 för kexen. Men du har kanske rätt i att folk jämför med 2500 på t ex amazon och inte vill köpa. Fast jag säljer mest för att det känns onödigt att ha den liggande, så blir det för lite pengar får den vara kvar som reserv eller att låna ut till kompisar som behöver.
Att jämföra med priset för nytt i kartong med full garanti anser jag helt naturligt om jag funderar på att köpa nått begagnat
 
  • Gilla
salahunreal och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Att jämföra med priset för nytt i kartong med full garanti anser jag helt naturligt om jag funderar på att köpa nått begagnat
Ja, jag har ju svårt att argumentera för att mitt pris är ”rätt” då den fortfarande är osåld. Själv hade jag hellre köpt min med låda och en massa kex för 500 mindre än en ny i kartong, fast nu är ju jag den absolut minst intressanta köparen i hela världen. Så om du har rätt, vilket jag tycker låter rimligt, så kommer jag förmodligen ha en maskin ”i reserv” då jag hellre spar den för utlåning än går ner för mycket.
 
Först hade jag tydligen fel och sedan hade jag tydligen rätt vad gäller priset. Nu ska maskinen kexa loss i Nyköping.
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.