Tycker du att läppförstoring med fillers är vackert?

  • Antal röster
    114
Hade en kort diskussion med en manlig vän och min sambo gällande läppförstoring med fillers.
Detta blir mer och mer vanligt och sprider sig som en löpeld, främst bland kvinnor men även en del män(inte vanligt).
What say you?
 
Kalle Anka skulle bli avundsjuk om han kunde se en del tjejer med sina groteskt förstorade/förstörda läppar.
Fy tusan för att pussa en plastdocka med taskigt självförtroende!
 
  • Gilla
Tamak och 4 till
  • Laddar…
Kombineras med fördel med ögonbrynsrektanglar, massor med svarta tatueringar på armarna och sådant där "onaturlig-naturlig-hud-smink" i ansiktet. Sedan är det bara att börja influera.
(OK, jag är gammal och gnällig.)
 
  • Gilla
  • Haha
Dilato och 4 till
  • Laddar…
Fillers är väl egentligen bara ytterligare ett tillägg till tatueringar, piercings mfl av skapligt permanenta grejer. Personligen gillar jag verkligen tatueringar och piercing, men läppförstoring tror jag aldrig att jag kommer att förstå mig på. Man är väl gammal helt enkelt. 😃
 
  • Gilla
SonnyListon och 2 till
  • Laddar…
Är detta ett försök att vinna priset för årets mest Off Topic tråd bland alla Off Topic trådar? Jag tror tråden har goda chanser!

Och på frågan "What say you?" svarar jag väl "testa fogskum"! 😉🤔😎
 
  • Haha
  • Gilla
MultiMan och 9 till
  • Laddar…
Fläskläpp eller RIB-båt är namnet.
 
  • Gilla
SonnyListon och 2 till
  • Laddar…
Som man har jag ännu inte stått på en annan man som tycker att det är snyggt.
Detta verkar bara trigga kvinnor:)
 
  • Gilla
Dilato och 3 till
  • Laddar…
B Bigfoot skrev:
Här har du en:

[media]
Gaaaah! Sluta! Mardrömmar
 
snyggt så länge det hålls inom proportioner. Vissa kvinnor har inga läppar att tala om så där gör det underverk.
 
  • Gilla
SonnyListon
  • Laddar…
D
Det är härligt.
 
Jag (man) har redan gigantiska läppar så skulle jag köra fillers i dem så hade jag kunnat använda dem som fallskärm 😂
 
  • Haha
mikethebik
  • Laddar…
Davidbagare
Läppförstoringar där det inte syns att det skett ingrepp tycker jag kan vara lika ok som bröstförstoringar och annat som inte ser onaturligt ut. Allt som överdrivs blir väl däremot en ögonbrynshöjare. Gäller väl det mesta eller?
 
Davidbagare
P Pappa1986 skrev:
Jag (man) har redan gigantiska läppar så skulle jag köra fillers i dem så hade jag kunnat använda dem som fallskärm 😂
Haha ja, och min tjej har redan både så stora läppar och bröst, så hade hon fyllt på mer så hade vi nog fått köpa större hus! /s
 
  • Haha
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
D Bubblebubb skrev:
Det är härligt.
Visst är det!
Katt med svullen mun, två bilder, humoristisk text, dryckeslådor i bakgrunden, skämtsamt jämförd med Kardashians.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
BengtH och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.