Hemmakatten skrev:
Har nu pratat med arkitekterna som byggt två hus på Stora Essingen. Det är uppenbarligen inte helt enkelt. En massa grannar som vill lägga sig i o många som inte vill att det byggs överhuvudtaget mer på ön.
Har skickat ett mer utförligt svar direkt till Nix.
Tack för det mer utförliga svaret, där gick ni andra miste om något ;)
Det är som vanligt.
Folk tjatar sig blå över att de skall få precis som de vill, precis där de vill. Fyrtio sekunder efter att de fått det pratar de om

"...att det börjar bli lite för mycket folk här. De får ju tänka på oss som redan bor här. Det är ju redan trångt på ICA och svårt att parkera..."

Det vore lättare att samarbeta med andra om de inte vore sådana träskalliga idioter utan anpassade sig till mig! ;)

eller

Folk är så egoistiska och tänker bara på sig själva. Det är bara jag som tänker på mig.
 
Hemmakatten
Varsågod Nix, det var så lite så. Ett bra tips på en härlig sjötomt till rimligt pris, så är vi kvitt! ;D ;)
 
Hemmakatten skrev:
Varsågod Nix, det var så lite så. Ett bra tips på en härlig sjötomt till rimligt pris, så är vi kvitt!  ;D  ;)
Håller ju med Kissen så klart, verkar som ett helt rimligt "byte. Kan annars tipsa om att hon har fina kuliga pelargoner också om bara råder var för lite att byta mot ett tomttips... ;D
 
Sophia skrev:
Håller ju med Kissen så klart, verkar som ett helt rimligt "byte. Kan annars tipsa om att hon har fina kuliga pelargoner också om bara råder var för lite att byta mot ett tomttips... ;D
Hemmakatten, det där med pelargoner lät ju synnerligen intressant, anar jag en "frälst" till ;) Se under trädgård om du läser detta, har startat en tråd om dessa pärlor ;)

//Christina.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.