F fribygg skrev:
Hennoms bör det väl heta?
Hanses är maskulin form
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
E EB2 skrev:
Jag är arbetslös med fyra barn, tre hundar, elva katter och en häst, bor i ett 200 kvm stort hus med direktverkande el och stor underhållsskuld. Hjälp mig få ordning på min ekonomi. Jag tänker inte flytta dit jobben finns eller göra mig av med några djur, eller någon av mina bensinbilar årsmodell 1980.
Du får starta eget, hemmabordell borde vara det rätta.
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Du får starta eget, hemmabordell borde vara det rätta.
Nu är du sexistisk och otrevlig. Det är naturligtvis bäst att TS söker jobb som besiktningstekniker på Anticimex!
 
  • Gilla
skogaliten och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
En längre tid har jag lidit av post covid samt den livsfarliga strålningen från 5G. (Ni som vet, ni vet, ni som förnekar verkligheten behöver inte läsa). Nu har det fantastiska undret skett att jag blivit kvitt alla förskräckliga symptom (igen ni som förstår vet hur hemskt detta är).

Dock har tyvärr dessa problem nu ersatts av svinpesten. Jag kan inte ens släppa hunden lös, än mindre katten. För att inte tala om baarnen. Jag är utom mig av oro för detta. Jag vet vad jag talar om för innan 5G och covid var det elallergi. Och jag som lever på svampdiet!

Lyckligtvis har den ena diagnosen avlöst den andra och jag har sluppit parallella åkommor. Läkarvetenskapen har inga svar, så dåligt!! Vad kommer härnäst?

Detta har gjort att jag inte orkar engagera mig i någonting. Först när elallergin var som värst orkade jag inte med att hjälpa alla flyktingar, sedan med 5G så fick jag sluta ta emot alla bortsprungna katter, och nu orkar jag inte rädda klimatet. Hur ska detta sluta??

Så nu söker jag stöd från förstående jämlikar här på forat. ❤️❤️

Ni som förstår ni förstår.
Du bör kolla om huset du köpte har bytta elledningar. Förr hade man bättre koppar och plasten innehöll halogener som dämpade den radiostrålning som alltid överlagrats på nätfrekvensen och som kamouflerats som nätstörningar men som i själva verket används för att kontrollera dig och undertrycka upproriska tankar.

Det är så statsmakterna kontrollerar dig. Detta var det sanna skälet till att införa halogenfritt material.

Dessutom varierar man 5G-signalerna efter markförhållandena där du bor så att effekten av markstrålningen (du vet, Currylinker och Hartmannlinjer) förstärks så att du skall må maximalt illa.

Vi är ett fåtal som har modet att undersöka sanningen om detta, och tyvärr hamnade en kollega i koncentrationsläger (de kallade det att han hamnade i fängelse för att han gjorde inbrott på en militär installation) när han skulle skaffa bevis för sammansvärjningen om du vill hjälpa till att avslöja detta, som går rakt in i sossepartiets ledning, så swisha 50 tusen till mitt nummer.
 
  • Gilla
  • Haha
jocke31 och 5 till
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Hanses är maskulin form
Det är väl inte politiskt korrekt att använda maskulin eller feminin form numera?
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Nu är du sexistisk och otrevlig. Det är naturligtvis bäst att TS söker jobb som besiktningstekniker på Anticimex!
Går det att sköta hemifrån?
 
F fribygg skrev:
Går det att sköta hemifrån?
Som regel inte, men om barnomsorg saknas kan TS ta med barnen till uppdragen och förklara för kunderna att de ingår i Anticimex traineeprogram.
 
  • Haha
BirgitS
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Som regel inte, men om barnomsorg saknas kan TS ta med barnen till uppdragen och förklara för kunderna att de ingår i Anticimex traineeprogram.
Inte för att jag läst hela tråden, men var inte nån av förutsättningarna att det vägrades åka till jobb?
 
F fribygg skrev:
Inte för att jag läst hela tråden, men var inte nån av förutsättningarna att det vägrades åka till jobb?
TS ville väl bara inte flytta, utan bo kvar i sin 200 kvadratmetersvilla med direkt-el. Jobb var OK, om det gick att åka dit med TS gamla fossilbil(ar).
 
A Anders_Nilsson skrev:
Du bör kolla om huset du köpte har bytta elledningar. Förr hade man bättre koppar och plasten innehöll halogener som dämpade den radiostrålning som alltid överlagrats på nätfrekvensen och som kamouflerats som nätstörningar men som i själva verket används för att kontrollera dig och undertrycka upproriska tankar.

Det är så statsmakterna kontrollerar dig. Detta var det sanna skälet till att införa halogenfritt material.

Dessutom varierar man 5G-signalerna efter markförhållandena där du bor så att effekten av markstrålningen (du vet, Currylinker och Hartmannlinjer) förstärks så att du skall må maximalt illa.

Vi är ett fåtal som har modet att undersöka sanningen om detta, och tyvärr hamnade en kollega i koncentrationsläger (de kallade det att han hamnade i fängelse för att han gjorde inbrott på en militär installation) när han skulle skaffa bevis för sammansvärjningen om du vill hjälpa till att avslöja detta, som går rakt in i sossepartiets ledning, så swisha 50 tusen till mitt nummer.
Ja men härbret här har jag sanerat från allt från el till pfas. Koppar har jag bara till örtte.

Ja herregud militären tar över med ursäkt att det skulle vara krig. På kulturens bekostnad.

Ja när ska alla förstå att vi inte behöver någon regering! Jag hoppas frälsaren ska komma hit snart.
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
TS ville väl bara inte flytta, utan bo kvar i sin 200 kvadratmetersvilla med direkt-el. Jobb var OK, om det gick att åka dit med TS gamla fossilbil(ar).
TS hade väl funderingar om färgen på kåken, du måste ha läst hela tråden och rört ihop det på nått sätt...
 
  • Gilla
linneac
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Som regel inte, men om barnomsorg saknas kan TS ta med barnen till uppdragen och förklara för kunderna att de ingår i Anticimex traineeprogram.
Bättre lämna på dagis och renovera huset samtidigt.
 
  • Wow
  • Gilla
skogaliten och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Koppar har jag bara till örtte.
Där har du hela problemet, te ska drickas ur mugg!!
 
  • Gilla
linneac och 4 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
TS hade väl funderingar om färgen på kåken, du måste ha läst hela tråden och rört ihop det på nått sätt...
Men JAG har inte läst hela tråden! Vem orkar?
(Är jag ens i rätt tråd?)
 
  • Haha
  • Gilla
Jonnakm och 3 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
(Är jag ens i rätt tråd?)
@Troberg kanske vet?
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Men JAG har inte läst hela tråden!
Om jag nu skulle läsa HELA tråden förbleve väl kantarellerna orensade och det hjälper ju inte TS..
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.