Joco_ Joco_ skrev:
Tack!

Jag såg den videon tidigare, men avfärdade försöken eftersom jag inte fick meddelande "DC" som han nämner... Jag körde vidare trots detta, och maskinen plingade en massa gånger vilket jag tolkar som att den återställdes, nu får vi se om den värmer.
Fick du rätt på din i slutändan? Min har börjat strula igen, får inte upp "dC" i displayen när jag försöker återställa nu...
Den började igen med att stänga programmen efter 5 minuter. Efter rengöring och återställning kör den programmen utan värme. Suck!
 
A
M mickeforsberg skrev:
Fick du rätt på din i slutändan? Min har börjat strula igen, får inte upp "dC" i displayen när jag försöker återställa nu...
Den började igen med att stänga programmen efter 5 minuter. Efter rengöring och återställning kör den programmen utan värme. Suck!
the samsung world
 
  • Ledsen
mickeforsberg
  • Laddar…
electroluxaren skrev:
the samsung world
Jo, det har jag fått erfara! Blir en Bosch nästa gång… men det känns ju synd på en annars, till synes, fin maskin.
 
A
M mickeforsberg skrev:
Jo, det har jag fått erfara! Blir en Bosch nästa gång… men det känns ju synd på en annars, till synes, fin maskin.
Salt i såret men dkenet bedrar
 
  • Gilla
mickeforsberg
  • Laddar…
electroluxaren skrev:
Salt i såret men dkenet bedrar
Jag har stött på dina inlägg många gånger i mitt felsökande på Byggahus och har förstått att du är forumets vitvaruguru.

Vad hade du valt för tillverkare, om vi nu pratar torktumlare? Boschs Serie 8 brukar ju nämnas som tysktillverkade, är det något i den stilen man bör köpa?
 
A
M mickeforsberg skrev:
Jag har stött på dina inlägg många gånger i mitt felsökande på Byggahus och har förstått att du är forumets vitvaruguru.

Vad hade du valt för tillverkare, om vi nu pratar torktumlare? Boschs Serie 8 brukar ju nämnas som tysktillverkade, är det något i den stilen man bör köpa?
Ja
 
  • Gilla
mickeforsberg
  • Laddar…
electroluxaren skrev:
Ja
Då blir det en sån, men är samtliga i serie 8 tillverkade i Tyskland eller kan det vara en chansning?
 
A
M mickeforsberg skrev:
Då blir det en sån, men är samtliga i serie 8 tillverkade i Tyskland eller kan det vara en chansning?
Kolla för säkerhets skull de har börjat glida lite mellan serierna
 
electroluxaren skrev:
Kolla för säkerhets skull de har börjat glida lite mellan serierna
Står det rakt upp och ner i specifikationen? Kan väl tänkas att man vill ha det som säljargument.
 
Kolla deras hemsida så ser du vilka modeller som är tillverkade i tyskland
 
Vonelffors Vonelffors skrev:
Kolla deras hemsida så ser du vilka modeller som är tillverkade i tyskland
Ska kolla, tack!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.