Trähus ? Någon som justerar och skriver flödesprotokoll behövs. Aggregatet har nog stickpropp
 
F
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Trähus ? Någon som justerar och skriver flödesprotokoll behövs. Aggregatet har nog stickpropp
Japp, trä. Tänker mest på don hål i innertaket. Men jag saknar erfarenhet bara, hade velat testa på något annat först. 🤣 Jaså det finns med stickpropp också. Men behöver få upp några eluttag men borde ju bara kosta några tusen.
 
  • Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
Skaffa en hålsåg och en bra borrmaskin. Youtube är din vän sedan :surprised:) Jag drog in ett system i ett nybygge, ca 150m2. Tog ca 1 veckas jobb, ej heltid.
 
  • Gilla
vanpire och 1 till
  • Laddar…
F
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Skaffa en hålsåg och en bra borrmaskin. Youtube är din vän sedan :surprised:) Jag drog in ett system i ett nybygge, ca 150m2. Tog ca 1 veckas jobb, ej heltid.
Får se om jag vågar göra det, ej högsta prio just nu iaf. 😹 Vi har haft frånluftspump tidigare men har en luftvatten nu och en kanalfläkt. Använder ca 6000kwh på värme så rent ekonomiskt är det inte viktigt. Nu är det försent men vid nästa byte skulle jag kollat på denna: https://www.kubenventilation.se/ventilationsaggregat/Kuben-230AW 🤯
Typ en luftvatten med inbyggd ftx. Men kräver ju tilluftskanaler såklart.
 
61500 kr låter mer som ett aggregatbyte än installation av ett helt ventilationssystem med kanaler, ljuddämpare, aggregat och don...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.