Vår trädgård är en lövmagnet för grannarnas och skogens alla träd, med denna kombinerade lövsug och blås skulle vi mycket enklare kunna tömma alla löv så det får plats nya nästa gång det blåser och att våra grannar därmed slipper slitet med löven på sin trädgård 😜.
Blåskraften är 7,2N
 
U Ulrika M.M skrev:
1. Jag bor på en tomt som omges av många träd, de flesta av dem är faktiskt grannarnas träd och därmed utanför vår kontroll. Detta medför att vår tomt kontinuerligt belägras av inte bara löv, utan även av ett ständigt strö av frön från björkarna. Detta gör att trädens närvaro ger upphov till ett mer eller mindre konstant arbete för att hålla tomten/altanen ren och användbar. Att vinna en lövblås skulle inte bara hjälpa mig att effektivt hantera den ständiga strömmen av löv och frön, utan det skulle också underlätta det arbete som krävs för att upprätthålla en trevlig och välkomnande utomhusmiljö för både mig själv och mina grannar. Att ha möjlighet att snabbt och enkelt rensa bort löv och frön skulle verkligen göra en stor skillnad i min vardag och göra det möjligt att njuta av vår utemiljö

2. Blåskraften är 7,2N
 
1. Att hjälpa farsgubben hålla tomten fri från löv skulle bli en fröjd. Både han och jag skulle bli väldigt nöjd!
2. 7,2 N
 
Kraft 7,2n eller 45m/S
Nyinflyttad i radhus. Mycket löv. Har sålt min bensindrivna lövblås då jag satsar fullt ut på miljön. Hade varit underbart att vinna denna otroliga maskin.
 
För att jag har 200m2 grusgångar fulla med tallbarr och är nyfiken på om en lövsug kan göra någonting åt saken.

7.2N
 
Jag skulle gärna vinna en lövblås, men ser i nu inlämnade tävlingsbidrag att det finns många behjärtansvärda skäl för andra att vinna…
(Blåskraften är 7,2N)
 
Jag skulle behöva en lövblås pga att jag har så mycket löv på tomten och har opererat ryggen så jag har svårt för att kratta
Lövblåsen har en kapacitet på 9,6 N
Med vänlig hälsning, Våge Forsdal
 
U Ulrika M.M skrev:
Jag har 16 st stora ekar på tomten så ni förstår att en sådan maskin verkligen skulle få jobba ordentligt här.
7,2Nm
 
1. Har så jävla mycket löv hela tiden
2. 7,2 N
 
Blåskraft 7,2 N.
Min partner har gått hela sommaren med en obrukbar arm som opereras i dagarna. Mycket frustration då hon inte kunnat hjälpa till i samma utsträckning som annars i den stora trädgården under sommaren.
Denna blås ser ju ut att kunna skötas med en hand i värsta fall. Kunde lindra hennes frustration ngt om hon kunde hjälpa till lite med höstarbetet, iaf.
 
Mina grannar är gamla, krumma och har svårt att gå.
Att då få hjälp med att blåsa bort löv och snö, skulle uppskattas av alla de krumma små.
Blåskraften är 7,2 N
 
7,2 N är blåskraften

Hade varit ett bra tillskott för att slippa sopa alla stenläggningar från gräs, löv och annat skräp som samlar sig hela tiden.
 
Hej,
Jag har en gammal lövblås som drivs med el och det är dags för mig att uppgradera till batteridrift.
Maskinen ser ut att vara lätt och väldigt snygg dessutom.

Blåskraft = 7,2 N
 
7,2N blåskraft💨

Vi har flera 🍁 lönnträd som har så otroliga mängder med löv detta hade varit toppen 🙏🏼
 
Blåskraft 7,2 N (glömde jag)

Har en fullkomligt värdelös rygg och är sunkigt gammal. Därtill en
idiotiskt stor garageinfart som grannens minst sagt enorma otuktade
träd hänger över. mycket löv blir det och är man 75+ börjar krattande och
sopande tära på resuserna. Man kan tyvärr inte lita på att SMHI blåser bort dem heller.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.