Många som blir pensionär säljer sitt hus och flyttar till en lägenhet. Jag gjorde tvärtom och inser nu att det var inte helt rätt beslut. Att skotta snö, gräva, kratta löv etc kräver en hel del ansträngning. Därför behöver jag maskiner som underlättar mitt arbeta ute på trädgården.
Blåstkraft: 7,2 N
 
Blåskraft på 7,2N
En svårräffsad trädgård med mycket olika rabatter och planteringar gör att det vore toppen att kunna använda en sån här maskin! Barnen har även sett på ett barnprogram att man kan göra skum med en lövblås så det vore ju kul att testa med dem.
 
Då jag är en stolt ägare av ett blåbetonghus så är det aldrig fel och ha tillgång till extra kraftfull blåskraft som denna lövblås kan ge. Men givetvis har jag ju lövträd på tomten också där denna kommer fylla en fin funktion till hösten :)

Blåstkraft: 7,2N
 
1. Krattan skulle bli ett minne blott. När jag en lövblås från Husqvarna har fått. Bara att rikta och stå i, Så ser man hur fint det kommer bli.

2. 7,2N
 
Blåskraft 7,2 N
Jag vill vinna denna så att jag kan göra höstfint i trädgården. Jag har andra maskiner i samma serie och är mycket nöjd med batterisystemet. Dess bensindrivna motsvarigheter får stå kvar i hyllan allt oftare.
 
7.2 N

Skulle behöva ge svärfar en fin present efter all hjälp man har fått i alla olika former.
 
7,2 N

På jobbet är jag bortskämd med fina maskiner som gör jobbet lätt, så jag vill gärna vinna en fin maskin som gör jobbet lätt även hemma!
 
Hej!
Jag har en lövblås som är 15 - 17 år gammal och trött som ”husse” skulle sitta bra med en lättare och även sugfunktion så man slipper blåsa löven in till grannarna ….

Blåskraften är 7,2 N .

Mvh Stefan
 
Björkar, björkar, björkar, som fäller mängder med frön och löv. Tänk att få ersätta sopkvasten och räfsan med något modernt 🙂

Blåskraften är 7,2 N
 
1. För jag är för lat för att kratta.
2. 7,2 N.
 
När löven faller vill jag själv styra vart de blåser. Ett löv faller hit och ett faller dit med en lövblås faller de dit jag vill.

Blåskraft 7,2 N
 
Har en fullkomligt värdelös rygg och är sunkigt gammal. Därtill en
idiotiskt stor garageinfart som grannens minst sagt enorma otuktade
träd hänger över. mycket löv blir det och är man 75+ börjar krattande och
sopande tära på resuserna. Man kan tyvärr inte lita på att SMHI blåser bort dem.
 
1) En tomt på 450kvm borde vara lätt att ta hand om men med granne1, en fullvuxen tall som lutar över min uteplats, granne 2 och 3, varsinna fullvuxna lönnar som gärna täcker min gräsmatta på hösten, så skulle denna verkligen hjälpa till att hålla grannsämjan god.
2) Blåskraften är 7.2N
 
Blåskraft 7.2 N.

I lööv min vackra stora ek, men skulle behöva hjälp att städa på hösten. Då skulle en Husqvarna 120iBV vara perfekt!
 
Blåskraft: 7.2 N

Motivering: Har en tomt på över 5000 m² omgiven av björkar så den här fantastiska lövblåsen skulle verkligen komma till nytta.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.