1. Barack Obama
2. Laglydiga som vi är så kommer vi följa åldersgränsen 18+ på legosatsen. ;) Kan eventuellt hända att jag genom en utförandeentreprenad lägger ut det praktiska på mina underhuggare med friskrivning att det byggs fackmannamässigt.

Sen får vi inte glömma att det givetvis ingår ordentligt med fikaraster i ett projekt av denna storlek.:coffee:
 
U Ulrika M.M skrev:
Låt Vita Huset bli höstens nästa projekt som du kan bygga tillsammans med familjen!
Denna vecka tävlar vi ut en byggsats till The White House, en modell från Lego Architecture.[bild]

Gör så här för att tävla:

1. Besvara frågan: Vem var president när man 2010 bestämde sig för att installera solceller på Vita husets tak? (svaret hittar du någonstans på Byggahus.se)
2. Motivera varför just du ska vinna

Svaret skriver du i den här tråden.

Tävlingen pågår till den 4 November.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
Barac Obama
Julklapp till mitt barnbarn som är en hejare på att bygga lego.
Kan nog bli bra på att bygga vad som helst.
Robert Bäckström
Kabelverksgatan 20
12548 Älvsjö
 
1. Barack Obama
2. Jag håller på att renovera min nyinköpta lägenhet, så att bygga ett hus i pauserna kan ju vara en skön avkoppling.
 
U
Då var tävlingen avslutad och det har blivit dags att kora dagens lyckliga vinnare.

Stort grattis till vinsten: @ådal (inlägg #13):D!

Nästa vecka kommer en ny spännande tävling.

Önskar alla en härlig fredag och trevlig helg!
 
  • Gilla
  • Älska
Bjorn_papabear och 2 till
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
Då var tävlingen avslutad och det har blivit dags att kora dagens lyckliga vinnare.

Stort grattis till vinsten: @ådal (inlägg #13):D!

Nästa vecka kommer en ny spännande tävling.

Önskar alla en härlig fredag och trevlig helg!
Gud vad roligt! Tack så mycket :D
 
  • Gilla
  • Älska
Ulrika M.M och 1 till
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
Låt Vita Huset bli höstens nästa projekt som du kan bygga tillsammans med familjen!
Denna vecka tävlar vi ut en byggsats till The White House, en modell från Lego Architecture.[bild]

Gör så här för att tävla:

1. Besvara frågan: Vem var president när man 2010 bestämde sig för att installera solceller på Vita husets tak? (svaret hittar du någonstans på Byggahus.se)
2. Motivera varför just du ska vinna

Svaret skriver du i den här tråden.

Tävlingen pågår till den 4 November.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
1. Barack Obama
2. Flera av våra barnbarn älskar att bygga med Lego och det här skulle vara perfekt att ha som ett projekt som alla kunde bygga på när de är hos oss.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.