Tjenare. Ser att kompletta tak / Gt väst kursade 2023-07-07. Den som skrev att dom inte visste hur länge firman skulle finnas vinner en klubba =)
 
  • Ledsen
Dilato
  • Laddar…
K
Många inlägg här som görs av nyreggade konton som sedan aldrig är aktiva igen… Undrar om det är en och samma person som hyser lite agg.
 
K kniv skrev:
Många inlägg här som görs av nyreggade konton som sedan aldrig är aktiva igen… Undrar om det är en och samma person som hyser lite agg.
Kan inte svara för tidigare inlägg men detta är mitt o jag. Hade tänkt att kontakta dom med såg att gt väst hade konkurs och försökte reda ut vilket företag som var kompletta och vilket som var gt. Kom fram till att det var samma och hittade denna tråden samtidigt.
 
Jag är inte nyreggad men det är faktiskt mitt första inlägg. Hur som. Upptäckte idag att firman kursat, vilket känns lite obehagligt givet att de la vårt tak förra året och jag utgår från att vår garanti på 30 år nu knappast är värd pappret den är skriven på. Ja, vi skulle kollat hur det låg till med ansvarsförsäkring, men nej, vi gjorde inte det. Helt enkelt på grund av att det här huset är vårt första och vi lär oss fortfarande. Med det sagt, mina erfarenheter av Kompletta Tak är helt okej. Vi tog in en del offerter och KT stod sig bra, om man säger så. Inte billigast, långt ifrån dyrast. Till skillnad från vad som verkar vara många andras erfarenhet tyckte jag att de var lätta att få kontakt med och att ha att göra med. Ett gäng polacker dök upp på bestämd dag, smällde upp byggställningar, rev gamla taket, bytte läkt osv, satte nytt med standard Benders-tegel. Två dagar senare dök det upp en kille och tog det sista av skräpet. Så långt jag har möjlighet att avgöra själv är det snyggt och välgjort.

Frågan om jag skulle anlita dem igen är ju helt redundant givet omständigheterna, men det arbete de gjorde är jag nöjd med. Sen får jag väl för transparensens skull säga att jag upptäckte att de kursat när jag googlade för att jag hade tänkt rekommendera dem. Mitt totala intryck är att firman nog skötts lite svajigt, men att polackerna som gör jobbet är effektiva och duktiga.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.