boschkenta
Står inte att det är nedsatt pris... men det är nog det då den kostar 3-4kkr mer i svenska nätbutiker. https://amzn.eu/d/cvRaa8F

Skärmdump av en produkt på Amazon: Bosch Professional geringssåg, trådlös, utan batteri/laddare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Appendix och 3 till
  • Laddar…
boschkenta boschkenta skrev:
Står inte att det är nedsatt pris... men det är nog det då den kostar 3-4kkr mer i svenska nätbutiker. [länk]

[bild]
Bra pris!
Notera att den kostar nästan 9000:- mer med laddare och 2x5,5Ah batterier, vilket i sig inte är värt mer än 3-4000:-
 
  • Gilla
Cheesen
  • Laddar…
boschkenta
FredrikR FredrikR skrev:
Bra pris!
Notera att den kostar nästan 9000:- mer med laddare och 2x5,5Ah batterier, vilket i sig inte är värt mer än 3-4000:-
Ah menar det, tror den är nedsatt för de är få kvar. Dom gör ju så ibland. Synd att man inte har nytta av en sådan 😢
 
  • Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
boschkenta boschkenta skrev:
Synd att man inte har nytta av en sådan 😢
Fast ibland vet man inte det förrän efteråt
😉. “Det är bra att ha” använder jag ofta som argument.

Behöver dock något kraftfullare argument för att kunna köpa en grävmaskin, såna är visst inte ”bra att ha”. 🤨
 
Redigerat:
  • Haha
  • Gilla
Testarn och 4 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Behöver dock något argument kraftfullare för att kunna köpa en grävmaskin, såna är visst inte ”bra att ha”. 🤨
Kan det funka med att de är väldigt bra att ha?🤔
 
  • Gilla
  • Älska
Prodigys och 2 till
  • Laddar…
Haft väldig nytta i trädgården med grävmaskinen……
Så mycket att jag dessutom köpte en större så nu har jag två😝😝
 
  • Gilla
  • Wow
  • Haha
johel572 och 8 till
  • Laddar…
T
En dieselspade är ett bra köp, men man får tyvärr ännu fler ideér efter köpet.... :D
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Om nån köpt in sig på Worx batterisystem så ser det ut såhär på Hornbach Trollhättan idag...
Fanns en till vagn med mer trädgårdsverktyg bakom...
 
  • Försäljningshylla med verktyg från varumärket WORX i en butik. Prislappar och produktförpackningar synliga.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
pjgb och 3 till
  • Laddar…
boschkenta boschkenta skrev:
Står inte att det är nedsatt pris... men det är nog det då den kostar 3-4kkr mer i svenska nätbutiker. [länk]

[bild]
Shit missa den, letar en kap och ger och göra ett kap är alltid kul! Vad är den stora fördelen med denna kontra en ”vanlig”?
 
  • Gilla
Anonymiserad 128745
  • Laddar…
F fediwu skrev:
Shit missa den, letar en kap och ger och göra ett kap är alltid kul! Vad är den stora fördelen med denna kontra en ”vanlig”?
Vad är en vanlig? 😎
Store klinga, robotarm (inga gejdrar bakåt och kan stå nära en vägg), batteridriven (Biturbo).
 
  • Gilla
Fixarjon
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Vad är en vanlig? 😎
Store klinga, robotarm (inga gejdrar bakåt och kan stå nära en vägg), batteridriven (Biturbo).
Villhövde en sådan men erbjudandet låg fel i tiden😁
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
  • Gilla
boschkenta och 6 till
  • Laddar…
Den här spånporten tycks vara på utgång från Julas sortiment. Låg några stycken till halva priset på Värmdö.
Inte världens bästa konstruktion men dom går ganska enkelt att bygga om och då blir dom perfekta.
Jag har gjort det på mina.
Dag

Svart utblåsningsspjäll med pris och tillverkarens namn, förmodligen för ventilationsändamål, 100 mm diameter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Vad är en vanlig? 😎
Store klinga, robotarm (inga gejdrar bakåt och kan stå nära en vägg), batteridriven (Bitur
boschkenta boschkenta skrev:
Står inte att det är nedsatt pris... men det är nog det då den kostar 3-4kkr mer i svenska nätbutiker. [länk]

[bild]
Så ledsen för att jag missade denna 🥺
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.