Jag är mäkta imponerad och tycker att ni fått till det superbra. Grattis!
 
Sällar mig till beundrarna...

Kanonjobb!!!
 
Håller med alla tidigare, fantastiskt lyckat, både utvändigt och invändigt!
Och jätteinspirerande!
 
En ministereo sitter infälld i väggen vid dörren in till badrummet och i taket sitter marinhögtalare. I badrummet finns även en extra ir-sensor infälld i väggen så vi kan styra stereon från badrummet med fjärrkontrollen. Vid sidan av stereon infällt i väggen finns även 3,5mm uttag för att kunna ansluta exempelvis mp3-spelare.

Bild 1: Stereon
Bild 2: Ir-sensor
 
  • IMGP5683.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMGP5684.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
En härlig syn :) :)
Jag lovar att det känns gott i kroppen att kunna få ihop ett sånt här projekt :)
 
Riktigt snyggt!! Och vilken utsikt...
 
Det var bland det snyggaste jag sett!!!!
När jag köper hus och ska renovera badrummet, gissa vem jag kontaktar!?!?!? ;)

Vad snyggt det blev med fönstret och vi ska inte prata om utsikten, helt otroligt!!!!
 
Tack för kommentarer!

Jag tycker själv det är roligt att titta på andras projekt och tittade mycket på bilder som andra lagt in här på forumet innan vi började för att hitta inspiration. Roligt om jag med bilderna på mitt projekt kan bidra till att sprida den inspirationen till flera!

Att placera det nya badrummet på en annan plats än det befintliga var något som vi bara har sett fördelar med. Vi hade inget behov att bli klara blixtsnabbt för att slippa duscha i källaren. Vi hade även under resans gång möjlighet att känna oss för med olika lösningar för att se vad som passade oss bäst. En ytterligare fördel, eftersom jag gjorde det själv, var att jag kunde genomföra renoveringen/nybygganden under kvällar och helger och inte behövde ta ledigt. Jag tror att en stor anledning till att många anlitar hantverkare är tidsbrist och att det måste gå fort att få klart...

Det gamla badrummet som nu blev tvättstuga har kvar avloppet där en barntoalett kommer att placeras. Då slipper vi krångla med barnsits på toaletten.
 
A
Super fint! Vilken skillnad det blev med nya balkongen också. Vilken utsikt! Avis som 17!
 
Håller med!! Superfint o mysigt!
 
Jättesnyggt!
va e det för tvättställsblandare? vola?
E också sugen på sådana men med handfat*2 räcker nog inte budgeten till.
 
Jättefint vi håller just nu på med vårat badrum... hoppas dert också blir lika bra!!!
 
Snyggt och mysig utsikt....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.