Hej,
Vi ska installera en luftvärmepump i timmerstugan på ca 35m2. Den behöver vara i mörk kulör, svart eller brun.
Någon som har ett tips på bra prisvärd modell? Om ni känner till en bra installatör i Örebroområdet mottages gärna tips också.

Tack
 
Mitsubishi Hero 2.0 finns i svart innerdel och är populär här. Har en själv men i pärl vit. Finns i röd med om man vågar :)
 
Tack för tipset!
Tycker dock att Hero 2.0 verkar lite för stark med 6.3kW värme, för en stuga på 35m2.
 
Den lite mindre LN25 Hero har väl lite mindre värmeeffekt? Den finns i alla fall med svart innedel.

Och eftersom du frågar efter installatör i Örebro kan jag rekommendera Linde VVS. https://comfort.se/medlem/lindesbergs-vvs-ab/
Jag köpte min Hero LN35 med installation av dom och jag är nöjd.
 
  • Gilla
buffyin
  • Laddar…
A
B buffyin skrev:
Mitsubishi Hero 2.0 finns i svart innerdel och är populär här. Har en själv men i pärl vit. Finns i röd med om man vågar :)
den röda är awsome
 
  • Älska
buffyin
  • Laddar…
A
köp vad som hellst och foliera den i din smak
 
Tack för förslagen hörni. Foliera en värmepump låter krångligt om det går att köpa en i rätt färg från början, har du gjort det själv nån gång electroluxaren?
 
A
M manneokoko skrev:
Tack för förslagen hörni. Foliera en värmepump låter krångligt om det går att köpa en i rätt färg från början, har du gjort det själv nån gång electroluxaren?
Att foliera är inte krångligt eller dyrt med fördelen att du får precis den färgen och mönstret du vill.

Sen är det ju bara fjollor som bryr sig om hu innedelen ser ut ...
 
electroluxaren skrev:
Sen är det ju bara fjollor som bryr sig om hu innedelen ser ut ...
Riktiga män bryr sig inte om att ha värmepump, de tål kyla. Bara fjollor behöver värmepump!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.