OK, tack!
 
Fairlane
Den här var det: länk
 
  • Gilla
Chiippe och 1 till
  • Laddar…
Ska montera led list i kåpan med rörelsevakt och backljus, men jag plockar av kåpan ibland så jag skulle behöva nån typ av snabbkoppling, har ni några tips?
 
  • Gilla
Husqvarna_Rider och 1 till
  • Laddar…
  • Gilla
Amarace och 1 till
  • Laddar…
Är det någon som har haft problem med sina extra backljus vid besiktning?
Jag har satt på fyra st extra backljus på släpet. Två bakom framstammen, som lyser lite snett bakåt, samt två längst bak.
Detta är oumbärligt när man ska backa omkring ute i mörkret på landet.

Nu börjar det dock närma sig första besiktningen och funderar på om dom kan ha synpunkter...

Någon som vet?
Får man ha hur starkt backljus som helst?
 
Har aldrig haft problem med det, så länge dom bara tänds vid backning är det nog lugnt.
 
  • Gilla
Chentin
  • Laddar…
Fairlane
dof dof skrev:
Har aldrig haft problem med det, så länge dom bara tänds vid backning är det nog lugnt.
Jag har bara besiktigat släpet en gång, men det var inget som de kommenterade, så jag håller med.
 
  • Gilla
Chentin
  • Laddar…
Monterade mitt på axeln (under flaket) för att skydda det, lyser upp helt okej när det är mörkt och fick inga kommentarer om det på besiktningen!
 
  • Gilla
Chentin
  • Laddar…
Samma här, ingen kommentar på besiktning. Två olika stationer har kollat.
Jag har funderat på att koppla dem mot fast spänning via strömbrytare också (arbetsljus), men då blir det via en 1-0-2 brytare så att det alltid går att lägga mot backljus.
 
C corre skrev:
Samma här, ingen kommentar på besiktning. Två olika stationer har kollat.
Jag har funderat på att koppla dem mot fast spänning via strömbrytare också (arbetsljus), men då blir det via en 1-0-2 brytare så att det alltid går att lägga mot backljus.
Smart 👍🏻
 
Det är nog inte säkert att man får montera vad man vill bakåt (det är ju inte alltid man är själv när man backar) så det är nog bra att ha en strömbrytare för det i händelse av att någon har synpunkter.
 
Många som kopplar via dimljuset på bilen, då slipper man gå ut och slå på
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.