Hej

Jag fick med detta mopp-tillbehör (spraybehållaren) när jag lät slipa golven. Det gör verkligen skillnad på golven.

Men nu har själva behållaren till sprayen gått sönder och ingenstans verkar den finnas som reservdel. Jag har mejlat återförsäljare i både Sverige och Tyskland utan framgång.

Är det någon som vet var de säljs, gärna på nätet?
 
  • Bild 1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Bild 2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Bild 3.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
MrJay
De har slutat säljas i Sverige men du kan köpa det från vissa grossister (Englund Gruppen) samt från vissa sajter utomlands.

Ett alternativ är att köpa från annan tillverkare:
https://amzn.eu/d/gAa9tLx
 
  • Gilla
Ny_husägare
  • Laddar…
Tack -det förklarar saken!

Jag har mejlat bland annat Englundgruppen, men utan svar. Om du vet någon sajt som exporterar til Sverige får du gärna tipsa om den. Den är slut nästan överallt och där den finns kvar säljer de bara inom landet; Norge, Frankrike, etc.

Så det lutar väl åt att köpa en ny, men jag är vis av erfarenhet litet tveksam till Amazon.
 
MrJay
Om jag vore du hade jag köpt en likadan från annan tillverkare, de finns på en hel drös sajter utöver Amazon (personligen tycker jag Amazon fungerar hur bra som helst…) som säljer dessa.

Även om du lyckas få tag på den till ett överpris kommer du ha samma problem om ett tag igen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.