Tokimpad! Om vi inte båda hade varit gifta på varsitt håll hade jag sett till att flirta mig in hos dig så snart som möjligt 😁
 
  • Gilla
  • Haha
Roger Fundin och 4 till
  • Laddar…
Häftigt, snyggt och unikt 👍😊
 
  • Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
Riktigt coolt! Hade varit kul med ingående bilder på hjulgrejen!
 
  • Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
vad snyggt 👍

dödutrymmena är bra till att ställa värdesaker i vid resor. en bekant har vapenskåpet gömt bakom vägg
 
  • Gilla
  • Älska
Roger Fundin och 2 till
  • Laddar…
Supersnyggt 😍
 
Galet tjusigt. Vilken dröm när man älskar böcker.
 
Lostmoose Lostmoose skrev:
Har man inga hörn behöver man väl inte städa i dem?😄
Keep it hidden, keep it safe. :)
 
  • Gilla
Lostmoose
  • Laddar…
G Grävsax skrev:
I vårt extremt kantiga 70-talshus tyckte jag det behövdes lite runda former och frugan har mycket böcker, så det blev en platsbyggd hylla. En del jobb men kul när det blev klart.[bild][bild]
Tänk på fuktigheten i luften bra värde är 50-60% med mycket papper så sjunker fuktigheten i rummet kolla med en hydrometern
 
C crazytok skrev:
[bild]

Jag vet ju vem som kommer vinna om du föreslår kurragömma iaf! 😂😂
Jag har tydligen tittat alldeles för mycket på Morden i Midsomer för jag känner behov att påpeka att man vill ha en öppningsmekanism på insidan så man kan komma ut ifall hyllan stängs.
Otroligt imponerande!
 
  • Gilla
Roger Fundin och 10 till
  • Laddar…
johnsilver johnsilver skrev:
Tänk på fuktigheten i luften bra värde är 50-60% med mycket papper så sjunker fuktigheten i rummet kolla med en hydrometern
Måste ju bli balans efter ett tag? Om papperet sänker luftfuktigheten blir det ju mättat efter hand.
 
  • Gilla
Dauen och 5 till
  • Laddar…
TRJBerg
Mycket snyggt och imponerande bygge.
 
  • Gilla
DB995
  • Laddar…
G Grävsax skrev:
I vårt extremt kantiga 70-talshus tyckte jag det behövdes lite runda former och frugan har mycket böcker, så det blev en platsbyggd hylla. En del jobb men kul när det blev klart.[bild][bild]
Så himla häftigt! Hur får man till det?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.