Hej,
Har gjort alldeles för många försök med både rörspetsbrunn och filterbrunn utan framgång. Likaså haft en geoborrare på plats för att se om han kunde komma längre ner, men det blev för hårt för hans rigg med.
Söker därför efter en brunnsborrare i Skåne-Malmöregionen. Känner till alla de stora, så letar efter nån mindre 1-2 mansfirma som tar på sig "småjobb". Skall bara borras och sättas foderrrör, resten gör jag själv.

Någon med tips? TACK!
 
R Rena skrev:
Hej,
Har gjort alldeles för många försök med både rörspetsbrunn och filterbrunn utan framgång. Likaså haft en geoborrare på plats för att se om han kunde komma längre ner, men det blev för hårt för hans rigg med.
Söker därför efter en brunnsborrare i Skåne-Malmöregionen. Känner till alla de stora, så letar efter nån mindre 1-2 mansfirma som tar på sig "småjobb". Skall bara borras och sättas foderrrör, resten gör jag själv.

Någon med tips? TACK!
Hej! Fick du tag på någon ? Vem var det du använde som geoborrare? Behöver också borra efter ett hål, har du tips på kontakter?
Hör av dig till mig då på info@alex-foto.se
 
B Bananskal25 skrev:
Hej! Fick du tag på någon ? Vem var det du använde som geoborrare? Behöver också borra efter ett hål, har du tips på kontakter?
Hör av dig till mig då på info@alex-foto.se
Fick inte tag i nån mindre firma som gör lite
B Bananskal25 skrev:
Hej! Fick du tag på någon ? Vem var det du använde som geoborrare? Behöver också borra efter ett hål, har du tips på kontakter?
Hör av dig till mig då på info@alex-foto.se
Fick inte tag i nån liten firma, sedan rann det ut i sanden litegrann.
Får väl ta tag i det i höst igen.
Kommer inte ihåg vad geoborraren hette, googla så får du säkert fram nån.
 
R Rena skrev:
”…….googla så får du säkert fram nån.”
Alltså vilken sopa du är Rena. Du ber om hjälp på forumet, sen när någon frågar om din hjälp så blir svaret ”googla”.
Det är kompistakter det. 🤮
 
  • Gilla
anderslenell
  • Laddar…
M Mr King skrev:
Alltså vilken sopa du är Rena. Du ber om hjälp på forumet, sen när någon frågar om din hjälp så blir svaret ”googla”.
Det är kompistakter det. 🤮
Imponerad av ditt första inlägg på detta forum, snyggt!
Du kan nog se bland mina andra inlägg att jag både bett om hjälp och gett hjälp. Just i detta fallet kommer jag inte ihåg vad han hette. Jag fick ett nummer av en kollega, ringde borraren. Hade jag haft mail eller nummer kvar hade jag naturligtvis delat med mig av det.
Hoppas du kan ha en lite trevligare ton framöver. Det mår både du och forumet bättre av.
 
  • Gilla
Jonatan79 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.