Hej alla,
jag ska lägga 2 stavs Linnea EK från Kährs i vardagsrummet, måla tak och väggar vita (jag verkligen vita blir det) och jag funderar på en fondvägg alt någon detalj (schablon t ex). Jag har ljus från balkongdörr och ett fönster och två ingångar finnes till kök resp hall i rummet. Lgh ligger i österläge och är tyvärr rätt mörk därav mitt val av Vitt. Mina möbler går i svart-vitt-grått.

Har ni någon snygg fondvägg (tapet, färg) alt detalj som ni har i ert liknande rum och som ni tycker om? Skicka gärna länkar med kort, vore hul kul som helst! Tack på förhand!
 
Har sett i reklam från Beckers att dom har en slags schablon som du istället för målar, fyller med spackel. Resultatet blir ett reliefmönster som helst målas i samma färg som övrig vägg. Syns lite olika beroende på hur ljuset faller. Kan blir riktigt snyggt!
 
akila: Kan du skicka en länk? Det låter intressant men jag har lite svårt att hitta det...
 
Tyvärr, hittar inte på nätet jag heller. Såg det i reklamen som kom den traditionella vägen i lådan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.