Någon som byggt en sådan? Så man kan ställa ett par st skivor och slippa ha dom stående på golvet mot vägg för det blir så svårt att städa golvet då:D
 
BirgitS
Menar du att du vill ha vägghängda hyllor?
Träskivor på konsoler?
Eller som det här?
Vägghängd hylla vriden 90 grader med stödlist och diverse föremål på hyllplanen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Det är egentligen en bokhylla som är vriden 90 grader och därför behöver en list att vila på för att minska belastningen på stommen.
 
Var nog otydlig:rofl:, är en förvaringshylla/anordning där man kan förvara gips/träskivor i garaget. Som det är nu har jag ett gäng skivor som bara står lutade mot väggen, hade velat kunna förvara några så man kan ha om snickarlusten faller på akut:cool:
 
  • Haha
BirgitS
  • Laddar…
Hej! Har du kommit på något bra? Har exakt samma dilemma!
T trojlee skrev:
Var nog otydlig:rofl:, är en förvaringshylla/anordning där man kan förvara gips/träskivor i garaget. Som det är nu har jag ett gäng skivor som bara står lutade mot väggen, hade velat kunna förvara några så man kan ha om snickarlusten faller på akut:cool:
 
Skruva helt enkelt bara upp dem på väggen.
 
raveper raveper skrev:
Skruva helt enkelt bara upp dem på väggen.
Vad menar du? Jag har typ 5 stora skivor och mängder med småbitar i olika storlekar som jag vill förvara - ska jag skruva upp dem på väggen?
 
Ja. Det är ju ett sätt att få upp dem från golvet.
 
namnbyte
Skruva upp ett antal u-skor och ställ skivorna i dessa?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.