F
Nissens Nissens skrev:
Detta vet du absolut ingenting om.
Troligtvis mer än dig. Men visst, det är en del kvalificerad spekulation men att augusti och september är ganska mycket dyrare än April-Juli ör liksom inget jag hittar på, det finns statistik på det. Tror du på nåt annat?

Det är fö rätt många exklusiva svar jag skrivit direkt till dig som du inte svarar eller tackar för, hur kommer det sig? 🤣🤣🤣😂😂😂😅
 
Nissens
F fsn skrev:
Troligtvis mer än dig. Men visst, det är en del kvalificerad spekulation men att augusti och ör mig vilken bseptember är ganska mycket dyrare än April-Juli ör liksom inget jag hittar på, det finns statistik på det. Tror du på nåt annat?

Det är fö rätt många exklusiva svar jag skrivit direkt till dig som du inte svarar eller tackar för, hur kommer det sig? 🤣🤣🤣😂😂😂😅
Du hittar på saker hela tiden, och den dagen du talar om vilken bank det är som du hittat som idag ger 3,3% bolåneränta så skall jag fundera på att svara dig mer. Har redan gett dig mängder med svar och länkar.
Du hittar bara på en massa saker.
Sanningen är att du vet ingenting mer än någon annan om elpriserna i höst och i vinter.
 
Nissens Nissens skrev:
Du hittar på saker hela tiden, och den dagen du talar om vilken bank det är som du hittat som idag ger 3,3% bolåneränta så skall jag fundera på att svara dig mer. Har redan gett dig mängder med svar och länkar.
Du hittar bara på en massa saker.
Sanningen är att du vet ingenting mer än någon annan om elpriserna i höst och i vinter.
@Nissens , du ber andra om källor men kommer aldrig med de källor andra frågor dig om. Kan du länka till de som säger sig ha 3-4 års återbetalningstid på solceller??
 
Nissens Nissens skrev:
Du hittar på saker hela tiden, och den dagen du talar om vilken bank det är som du hittat som idag ger 3,3% bolåneränta så skall jag fundera på att svara dig mer.
Vart har fsn skrivit att man kan få 3,3% på ett nytecknat lån idag?
 
F
Nissens Nissens skrev:
Du hittar bara på en massa saker.
Sanningen är att du vet ingenting mer än någon annan om elpriserna i höst och i vinter.
Lägg ner med din jävla halmdocke-argumentation lille Lavrov. Du har fått det svar du kommer att få och du har fått länkar till den databasen på Byggahus som du själv länkade till fast med en sortering som visar på exakt det jag tog som ett räknexempel. Du är en sån jävla tönt, du är så jävla överbevisad och den här Lavrov-logiken du kör med förstärker bara vilken korkad och efterbliven clown du är. Och du vet det innerst inne Men du försöker verkligen vinna nåt du redan har förlorat.

Du fiskar med nya inlägg hela tiden, kommer inte framåt där, svarar IGEN på når gammalt inlägg i hopp om att få ett annat svar så du kan hitta nåt för att trycka fokus mot istället för det faktum att du är totalt överbevisad. Du har argumentation och teknik som en sociopat. Du kommer inte längre, du är en bränd clown, jag förstår att det svider och jag lider lite med dig. Du skulle ha backat ut innan det var försent, det blir inte rättvisa förhållande, du sitter och tror utan data och jag har 4 år av verkliga siffror att luta mig mot och du blir som sagt bara patetisk genom att tramsa runt med nya vinklar hela tiden.
 
  • Gilla
  • Haha
[SKPG]Zamora och 5 till
  • Laddar…
Nissens
F fsn skrev:
Lägg ner med din jävla halmdocke-argumentation lille Lavrov. Du har fått det svar du kommer att få och du har fått länkar till den databasen på Byggahus som du själv länkade till fast med en sortering som visar på exakt det jag tog som ett räknexempel. Du är en sån jävla tönt, du är så jävla överbevisad och den här Lavrov-logiken du kör med förstärker bara vilken korkad och efterbliven clown du är. Och du vet det innerst inne Men du försöker verkligen vinna nåt du redan har förlorat.

Du fiskar med nya inlägg hela tiden, kommer inte framåt där, svarar IGEN på når gammalt inlägg i hopp om att få ett annat svar så du kan hitta nåt för att trycka fokus mot istället för det faktum att du är totalt överbevisad. Du har argumentation och teknik som en sociopat. Du kommer inte längre, du är en bränd clown, jag förstår att det svider och jag lider lite med dig. Du skulle ha backat ut innan det var försent, det blir inte rättvisa förhållande, du sitter och tror utan data och jag har 4 år av verkliga siffror att luta mig mot och du blir som sagt bara patetisk genom att tramsa runt med nya vinklar hela tiden.
Mycket snack från dig, men aldrig några källhänvisningar.

Det beror på att det inte finns några trovärdiga källor till dina hittepåsiffror om kommande elpriser och bolåneräntor som inte finns.
Bland mycket annat.

Det är de tomma tunnorna som skramlar mest. 😂 😂

Visa oss nu dina ”verkliga siffror”. 😊
 
Nissens Nissens skrev:
Mycket snack från dig, men aldrig några källhänvisningar.

Det beror på att det inte finns några trovärdiga källor till dina hittepåsiffror om kommande elpriser och bolåneräntor som inte finns.
Bland mycket annat.

Det är de tomma tunnorna som skramlar mest. 😂 😂

Visa oss nu dina ”verkliga siffror”. 😊
Var är dina källhänvisningar???
 
F
Nissens Nissens skrev:
Mycket snack från dig, men aldrig några källhänvisningar.

Det beror på att det inte finns några trovärdiga källor till dina hittepåsiffror om kommande elpriser och bolåneräntor som inte finns.
Bland mycket annat.

Det är de tomma tunnorna som skramlar mest. 😂 😂

Visa oss nu dina ”verkliga siffror”. 😊
Se nu gör du det igen lille Lavrov…. Du har fått mina årssiffror och du har fått vissa av mina månadsutfall, varje gång jag postar det så blir det obekvämt och du släpper det snöret, börjar om nån annan stans och efter ett tag så kommer du med samma sak igen… du har aldrig fått några siffror eller fått källa på det. Angående elpriset i Augusti och September så hänvisade jag till statistik på ALLA föregående år. Du kan verifiera det på. Nordpool. Angående medelpriser i vinter så kan du läsa på många ställen att det blir högre priser men att situationen med gasen rimligtvis gör situationen blir bättre än 2022. Det är allmänt spridd information och du hittar den på flera ställen.


Hur källhänvisar man till sina egna siffror Hade du tänkt dig? Skall vi ta det mellan 4 ögon IRL så får vi se vad du har att komma med efter det?
 
Nissens
U uplj skrev:
Var är dina källhänvisningar???
I tråden, ex vis länkade jag till byggahus räntejämförelse där ingen är i närheten av 3.3% ränta trots att de prutat.
@fsn påstår att idag får man 3.3% ränta på bolån. De flesta vet att det inte är sant, ändå medger han inte att han hittade på.

Här kommer länken igen:

https://www.byggahus.se/ekonomi/borantor/

Att han skulle kunna veta elpriserna som kommer i vinter begriper ju alla är hittepå, men det hade ju varit intressant att se hans källa på det. 😊
 
  • Haha
fsn
  • Laddar…
F
Nissens Nissens skrev:
I tråden, ex vis länkade jag till byggahus räntejämförelse där ingen är i närheten av 3.3% ränta trots att de prutat.
@fsn påstår att idag får man 3.3% ränta på bolån. De flesta vet att det inte är sant, ändå medger han inte att han hittade på.
Men du lyckades fan inte få in en län….. Lavrov, du är ta mig fan otrolig.
 
Nissens
F fsn skrev:
Men du lyckades fan inte få in en län….. Lavrov, du är ta mig fan otrolig.
Var hittade du räntan? Var hittar du kommande vinterns elpriser?

Det vore intressant att se. 😊
 
F
Nissens Nissens skrev:
Var hittade du räntan? Var hittar du kommande vinterns elpriser?

Det vore intressant att se. 😊
Men igen, har jag sagt att jag har sett kommande priser dumfan?

vi är runt 40 dagar bort från det första, alltså priset i Augusti. Skall vi sätt en månadslön netto på att medel på Nordpool SE3 blir högre än nån av månaderna April-Juli?
 
Nissens
F fsn skrev:
Men igen, har jag sagt att jag har sett kommande priser dumfan?

vi är runt 40 dagar bort från det första, alltså priset i Augusti. Skall vi sätt en månadslön netto på att medel på Nordpool SE3 blir högre än nån av månaderna April-Juli?
Japp, du kan ju läsa dina egna inlägg. Länka gärna till boräntan, det borde vara lätt för dig att hitta? Det kan bli kul att se, ingen annan verkar ha hittat den.

Vad gäller elpriset var jag mest intresserad av din spådom om elpriset till vintern. Och hur du kom fram till den. Men ta bolåneräntan först.
 
F
Nissens Nissens skrev:
Japp, du kan ju läsa dina egna inlägg. Länka gärna till boräntan, det borde vara lätt för dig att hitta? Det kan bli kul att se, ingen annan verkar ha hittat den.

Vad gäller elpriset var jag mest intresserad av din spådom om elpriset till vintern. Och hur du kom fram till den. Men ta bolåneräntan först.
Länk finns längre upp i ett svar till dig,, 3st med olika bindningstider.

Är du på med ett vad eller inte, du verkar ju så säker på din sak? En nettolön står på spel. Eller det kanske faller på teknikaliteter, har du öht nåt jobb?
 
Nissens Nissens skrev:
I tråden, ex vis länkade jag till byggahus räntejämförelse där ingen är i närheten av 3.3% ränta trots att de prutat.
@fsn påstår att idag får man 3.3% ränta på bolån. De flesta vet att det inte är sant, ändå medger han inte att han hittade på.

Här kommer länken igen:

[länk]

Att han skulle kunna veta elpriserna som kommer i vinter begriper ju alla är hittepå, men det hade ju varit intressant att se hans källa på det. 😊
Tyvärr ingen länk till personer som har 3-4 års återbetalningstid på sina solceller.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.