M masterjohn skrev:
de sa vad det var på köksavdelningen på Ikea. Nu var jag inte ute efter Förbättras utan Veddige så det är inget jag minns förutom att det var olika.
Det är inget man tänker på. Lite som med stommen som även den har annan kulör.
Har förbättra hemma nu som ska vara till veddinge och dom skiljer sig lite grann men det är väldigt lite, hade tänkt köra jotun lätthet på väggarna men den blev lite för gul mot veddinge som jag upplever liiite vitare än förbättra.

masterjohn du skrev tidigare att du fick till en bra brytning för att matcha veddinge, minns du vad det var?
Säkert fler som skulle uppskatta en bra färg matchning till veddinge.

Mvh Jonas
 
swegunnar swegunnar skrev:
Har förbättra hemma nu som ska vara till veddinge och dom skiljer sig lite grann men det är väldigt lite, hade tänkt köra jotun lätthet på väggarna men den blev lite för gul mot veddinge som jag upplever liiite vitare än förbättra.

masterjohn du skrev tidigare att du fick till en bra brytning för att matcha veddinge, minns du vad det var?
Säkert fler som skulle uppskatta en bra färg matchning till veddinge.

Mvh Jonas
Det var en "egen" blandning som de gjorde på Colorama. Den har inget namn. Skall leta i gömmorna om jag har kvar burken med receptet på.
 
  • Gilla
swegunnar
  • Laddar…
M masterjohn skrev:
Det var en "egen" blandning som de gjorde på Colorama. Den har inget namn. Skall leta i gömmorna om jag har kvar burken med receptet på.
M masterjohn skrev:
Det var en "egen" blandning som de gjorde på Colorama. Den har inget namn. Skall leta i gömmorna om jag har kvar burken med receptet på.
Tack det uppskattas.
 
swegunnar swegunnar skrev:
Tack det uppskattas.
Nu har jag äntligen letat reda på burken. Detta receptet funkade för mig.

Färgburk från Colorama, hållen i hand, etikett med blandningsformel och telefonnummer, taget den 26 januari 2023.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Burk med etikett, 0,45 liter, vit färg, Colorama, tillverkningsdatum 2023-01-26, lämplig för möbler och snickerier.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
swegunnar
  • Laddar…
M masterjohn skrev:
Nu har jag äntligen letat reda på burken. Detta receptet funkade för mig.

[bild][bild]
Tack för svar, får kolla på färg affären imorgon vad det motsvarar för något.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.