Någon som vet vad detta är för liten skalbagge?
Kommer fram massor av dom på kvällarna utomhus och vissa tar sig in i huset då vi såklart vädrar ut värmen kvällstid.
 
  • En insekt på en vitmålad yta med struktur, möjligen en vägg eller staket.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Andreas_jti
  • Laddar…
Du får gärna återkoppla i tråden om du får reda på det någonstans, jag har sett några liknande hemma.
 
Ser ut som en jordlöpare. vanlig skalbagge som inte gör någon skada.
 
Sommartorparn Sommartorparn skrev:
Ser ut som en jordlöpare. vanlig skalbagge som inte gör någon skada.
Jag tror mer på mjuk trägnagare om jag tittar på bilder men det är oklart. Ikväll är det extremt. Dom kryllar på fönstren på utsidan.
 
F Frasse10 skrev:
Jag tror mer på mjuk trägnagare om jag tittar på bilder men det är oklart. Ikväll är det extremt. Dom kryllar på fönstren på utsidan.
På anticimex bild ser mjuk trägnagare ljusbrun ut. Baggen på din bild ser svart ut.
 
Sommartorparn Sommartorparn skrev:
På anticimex bild ser mjuk trägnagare ljusbrun ut. Baggen på din bild ser svart ut
Sommartorparn Sommartorparn skrev:
På anticimex bild ser mjuk trägnagare ljusbrun ut. Baggen på din bild ser svart ut.
Sommartorparn Sommartorparn skrev:
På anticimex bild ser mjuk trägnagare ljusbrun ut. Baggen på din bild ser svart ut.
Bilden är mörk, den är mer åt det ljusbruna hållet med lite mörkare huvud.
Ska ringa Nomor i morgon då de är kopplade till vårat försäkringsbolag. Var ut nu på kvällen och hela fasaden är full med dessa.
Läste i en väldigt gammal tråd om en person med liknande problem och då hade Anticimex sagt att det var ofarliga fuktbaggar.
 
  • Gilla
Sommartorparn
  • Laddar…
BirgitS
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.