Sittställning
Larsa Larsa skrev:
Såg detta idag
[länk]
tycker det ser väldigt smidigt ut då jag släpar runt kap/gersågen ute vid sommarstugan (många stugor och skjul att hålla efter)

Någon som testat den? (Har inte en royobisåg)

//Larsa
Den passar fler än Ryobi, sitter faktiskt och funderar på en för min Bosch just nu :rofl:

Köp och en rapportera om den e bra ;)
 
Sittställning Forlowt skrev:
Den passar fler än Ryobi, sitter faktiskt och funderar på en för min Bosch just nu :rofl:

Köp och en rapportera om den e bra ;)
Haha, jag förstod det. Ganska dyr jmf med sågen men är den bra är det värt det. Kör också Bosch, 8sjl
 
Sittställning
Sittställning Forlowt skrev:
Kommer nog köpa och till min
GCM 18V-305 GDC den väger en del att asa ut och in nu hela sommaren

Jag klämde lite på den på Bauhaus och den känns helt ok.

Jag köpte [länk] till min Bosch 10xc super stabil är Bosch modellen
Har också en 10:a med vagn, supersmidig. Vet däremot inte modell, köpte en lätt begagnad. Känns lite som allt var ihopbyggt från start… :love:
 
Har haft den där i typ ett år. Smidigt att dra eftersom den har så stora hjul och tar lite plats ihopfälld. Den har dock inga rullar i stöden. Men det är ju inge måste. Ångrar iaf inte köpet!
 
  • Gilla
Larsa
  • Laddar…
Beställde en från Bauhaus, kommer imorgon. Får väl återkoppla då jag testat några dagar….
 
  • Älska
Sittställning
  • Laddar…
Larsa Larsa skrev:
Beställde en från Bauhaus, kommer imorgon. Får väl återkoppla då jag testat några dagar….
Hur blev det, blev den bra, funderar på denna eller bosch variant till kap och gersåg! Boschen är lite rtyngre, kanske lite stabilare då, men ryobin har längre mellan rören, vilket också blr ge lite fördel
 
Seikli Seikli skrev:
Hur blev det, blev den bra, funderar på denna eller bosch variant till kap och gersåg! Boschen är lite rtyngre, kanske lite stabilare då, men ryobin har längre mellan rören, vilket också blr ge lite fördel
Tycker den är kanon! Riktigt bra köp om man vill flytta runt sågen. Är ju lite otymplig men det är det värt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.