Jag är riktigt sugen på pool till nästa år. Drömmar finns om en ”riktig pool” men det kommer få bli i nästa hus…

Så nu undrar jag, ni som har pool, vad har ni? Och är ni nöjda?

Det jag hade tänkt mig är något som man inte behöver montera ner över vintern då vi ej har förvaring för det.

Tipsa gärna!
 
Miian91 Miian91 skrev:
Jag är riktigt sugen på pool till nästa år. Drömmar finns om en ”riktig pool” men det kommer få bli i nästa hus…

Så nu undrar jag, ni som har pool, vad har ni? Och är ni nöjda?

Det jag hade tänkt mig är något som man inte behöver montera ner över vintern då vi ej har förvaring för det.

Tipsa gärna!
Intex Ultra XTR 32 m3 har vi. Inbyggd i altan förvisso, men den behöver inte monteras ner om man inte vill det. Bara tömma ner till under utlopp, montera bort allt av plast som kan frysa sönder och täcka över.

Stabilt helt plant underlag behövs. Är inne på femte året med vår pool, den visar inga tecken på att ge upp än på ett tag.

/S
 
S steve5432 skrev:
Intex Ultra XTR 32 m3 har vi. Inbyggd i altan förvisso, men den behöver inte monteras ner om man inte vill det. Bara tömma ner till under utlopp, montera bort allt av plast som kan frysa sönder och täcka över.

Stabilt helt plant underlag behövs. Är inne på femte året med vår pool, den visar inga tecken på att ge upp än på ett tag.

/S
Dessa har jag tittat på lite tidigare. Tycker att de såg intressanta ut. Men då har jag ju något att gå på, att de faktiskt är bra!
Känns ju helt klart som att man skulle vilja ha däck runt. Tackar för tips!
 
S steve5432 skrev:
Intex Ultra XTR 32 m3 har vi. Inbyggd i altan förvisso, men den behöver inte monteras ner om man inte vill det. Bara tömma ner till under utlopp, montera bort allt av plast som kan frysa sönder och täcka över.

Stabilt helt plant underlag behövs. Är inne på femte året med vår pool, den visar inga tecken på att ge upp än på ett tag.

/S
Hur fyllde du föresten upp den med vatten?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.