Hej
Köpte en begagnad takfläkt, och upptäckte till min ilska, att takfästet som ska sitta på fläkten, för att kunna montera den i taket inte fanns med. Har sett att Claes Ohlsson haft denna platta till försäljning förut, men nu har den utgått!! Hur gör jag nu? Finns där en vänlig själ kanske som kan ge mig tips eller så hur jag ka bära mig åt.
Tack på förhand

MVH
Tezz64i
 
Hur ser fästet ut? Vad är det för fläkt?
 
  • Gilla
Tezzi64
  • Laddar…
Takfläkt Svart plastspole, möjligen för tråd eller kabel, med flera utsparningar och metallskruvar, isolerad mot vit bakgrund. Svart rund metallfäste med skruvar och varningsetikett mot vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
useless useless skrev:
Hur ser fästet ut? Vad är det för fläkt?
Svart metall ringbas, flera skruvhål, varningsetikett, vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Har du kontaktat säljaren? Kanske har denne bara förbisett att det finns ett takfäste till fläkten.

Fästet ser lite lurigt ut att själv knåpa ihop. Hade skruvarna suttit mitt emot varandra så skulle en bygel kunnat användas.

Frågan har varit uppe en gång här på forumet, dock utan något svar var fästet går att få tag på.
 
E etompau skrev:
Har du kontaktat säljaren? Kanske har denne bara förbisett att det finns ett takfäste till fläkten.

Fästet ser lite lurigt ut att själv knåpa ihop. Hade skruvarna suttit mitt emot varandra så skulle en bygel kunnat användas.

Frågan har varit uppe en gång här på forumet, dock utan något svar var fästet går att få tag på.
Hej
Tack för ditt svar.
Jo jag har kontaktat säljaren, och hon fattade inte vad jag syftade på trots att jag skicka med bild på takfästet. Hon hänvisa till att jag skulle be en elektriker om hjälp. Lönlöst o diskutera med en mänska som inte begriper vad jag menar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.