• Gilla
Bombus pratorum och 1 till
  • Laddar…
Över diskhon sitter ett lågt fönster - här kan du diska med utsikt alltså.
Om man är under 1.70 kanske. Sådana där fönster ger lite husvagnskänsla tycker jag. Tycker de borde ha gjort skåp kring fläkten och haft ett fullt fönster där istället.

Annars verkar ju huset fint.
 
  • Gilla
LoTiX
  • Laddar…
J Jaggatagga skrev:
Om man är under 1.70 kanske. Sådana där fönster ger lite husvagnskänsla tycker jag. Tycker de borde ha gjort skåp kring fläkten och haft ett fullt fönster där istället.

Annars verkar ju huset fint.
Magfönster säger man väl? Man ser inget ut och den som tittar in ser en mage. :)
 
Solceller för 30k ? Fantastiskt billigt? Eller vad får man då? Borde stå mer om det i artikel.
 
Entrétrapp 19 200 kr måste vara fel :rofl:
 
Såg ganska vettigt ut. Hade varit intressant att få veta lite om vägg och grund konstruktion samt hur de står sig prismässigt mot tex Smålandsvillan som jag också fått för mig är en tillverkare som försöker hålla nere på pris. Erbjuder även konkurrenterna motsvarande obyggda övervåning?
 
Varför verkar alla billigare hustillverkare snåla med montering av golvlisterna?

I det stora hela på ett bygge så är ju monteringen av dessa en parentes, men ändå något som är väldigt synligt och en stor del av intrycket på huset. Känns lite dumsnålt?
 
  • Gilla
Skymag och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.