Nissens
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Som sagt, citera gärna den som påstår detta, men det verkar du inte kunna eftersom det inte finns någon som skrivit det
Du är rolig du. Jag vet att det står i tråden, men du får skrolla själv, jag tänker inte göra det åt dig. :)
 
  • Gilla
frasen_36
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Du är rolig du. Jag vet att det står i tråden, men du får skrolla själv, jag tänker inte göra det åt dig. :)
Pinsamt när du har fel eller?
Bevisbördan ligger faktiskt på dig om du påstår något
 
  • Gilla
  • Haha
frasen_36 och 3 till
  • Laddar…
Nicke Nyfiken
Nissens Nissens skrev:
Du är rolig du. Jag vet att det står i tråden, men du får skrolla själv, jag tänker inte göra det åt dig. :)
Hade du inte ljugit så hade du med glädje citerat inläggen du lögnaktigt hänvisar till.:crysmile:
 
  • Gilla
  • Haha
frasen_36 och 2 till
  • Laddar…
Ett vanligt drag av Nissens, säga att det står i tråden och att man får leta själv och sedan tvärvägra att leta upp det.

Att denne dessutom spärrat sin profil gör det inte enklare.
 
  • Gilla
witten och 3 till
  • Laddar…
Nicke Nyfiken
13th Marine 13th Marine skrev:
Ett vanligt drag av Nissens, säga att det står i tråden och att man får leta själv och sedan tvärvägra att leta upp det.

Att denne dessutom spärrat sin profil gör det inte enklare.
Bygg Hus egna hustroll..
 
Jag för övrigt ett förslag på dryck när man läser tråden ;)
398931_400.png
 
  • Haha
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
Nissens
Nicke Nyfiken Nicke Nyfiken skrev:
Hade du inte ljugit så hade du med glädje citerat inläggen du lögnaktigt hänvisar till.:crysmile:
Det roliga är att det var du själv som påstod att det inte finns köer. :crysmile::crysmile:
Kolla mess #403 poch #404.

Känns det inte konstigt för dig att du säger att det du själv skrivit inte har skrivits? :rofl:

Det tog typ 1 minut att hitta det…
 
  • Gilla
frasen_36
  • Laddar…
Nicke Nyfiken Nicke Nyfiken skrev:
Bygg Hus egna hustroll..
Nja, jag har sett Nissens skriva mycket vettigt med.

Jag är inte heller perfekt ;)
 
  • Gilla
frasen_36
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Skrolla så ser du.

Eftersom jag VET att det jag skriver stämmer, så handlar det om att du inte orkar skrolla. Och det är ditt egna problem.
Scrolla 46 sidor för att se att du har rätt, haha...:crysmile:
 
Nissens Nissens skrev:
Det roliga är att det var du själv som påstod att det inte finns köer. :crysmile::crysmile:
Kolla mess #403 poch #404.
Nedanstående inlägg alltså? Där står inget om att det inte finns köer. Leta vidare.


Nicke Nyfiken Nicke Nyfiken skrev:
Det är helt meningslöst att svara på frågor när frågeställaren har noll läsförståelse. :rolleyes:

Dina påståenden och frågor besvarade jag i inlägget du nyss citerade.
Men för all del. Vi tar det en gång till:

Under de 8 år som vi kört elbil har vi gjort väldigt många semesterresor, och vi har aldrig behövt vänta för att komma åt en laddare.

Jag kommer ca 35 mil med 80 % laddning.

Det tar 33 minuter att ladda 0 - 80 %.


Vad är det som gör det så svårt att förstå, att du måste upprepa dina frågor och felaktiga påståenden att jag måste köa för att få ladda, om igen fast de redan är besvarade?


Hur långt kommer du på el efter du laddat i 3,5 timmar?
 
  • Gilla
  • Älska
Nicke Nyfiken och 3 till
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Det roliga är att det var du själv som påstod att det inte finns köer. :crysmile::crysmile:
Kolla mess #403 poch #404.

Känns det inte konstigt för dig att du säger att det du själv skrivit inte har skrivits? :rofl:

Det tog typ 1 minut att hitta det…
Står inget i dessa inlägg om att det inte finns några köer.
Försök igen.
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Det roliga är att det var du själv som påstod att det inte finns köer. :crysmile::crysmile:
Kolla mess #403 poch #404.

Känns det inte konstigt för dig att du säger att det du själv skrivit inte har skrivits? :rofl:

Det tog typ 1 minut att hitta det…
Nicke har inte behövt köa på 8 år.
Betyder det att det inte finns köer, nej, och det har han inte heller påstått.
 
  • Gilla
Nicke Nyfiken och 2 till
  • Laddar…
Nissens
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Pinsamt när du har fel eller?
Bevisbördan ligger faktiskt på dig om du påstår något
Roligt att se att det var du som anklagade mig för att ljuga om att det fanns köer vid laddstationerna eftersom en person i tråden påstod att de inte fanns, se mess #416 och #417.
Du och @Nicke Nyfiken verkar trolla hela tiden eftersom ni inte vet ens vad ni själva skrivit. :rofl::crysmile:
 
  • Gilla
frasen_36
  • Laddar…
Det är nästan samma nivå som när man gick i mellanstadiet, ”min pappa har en bättre bil än din pappa, den är snyggare och snabbare.” Löjlig pingpong
 
Nissens Nissens skrev:
Roligt att se att det var du som anklagade mig för att ljuga om att det fanns köer vid laddstationerna eftersom en person i tråden påstod att de inte fanns, se mess #416 och #417.
Du och @Nicke Nyfiken verkar trolla hela tiden eftersom ni inte vet ens vad ni själva skrivit. :rofl::crysmile:
Ska vi verkligen ta det där en gång till :crysmile::crysmile::crysmile::rofl:
Nej, jag påstod aldrig att de inte fanns, däremot att den personen skrev att de har lyckats undvika dessa köer.
Försök igen.
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.