Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 143 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
 
kulle
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 168 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 243 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"


Alltid lär man sig något nytt, fågelsax nu vet jag det
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 117 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 194 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"

Helt okej ändå!
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 272 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
 
Z
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 294 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 371 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 167 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
 
Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 476 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
:geek::beer::beer:
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 180 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 198 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 502 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
Hade bättre koll på saxar än jag anade mina förväntningar var ett betydligt sämre resultat.
Det komiska är att jag äger den saxen jag fick fel på men visste inte om den kallades 1D, 2D eller 3D, haft den i säkert 30år och tror inte den kallades så på den tiden utan den såldes som fjädrande sax.
 
Redigerat:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 597 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.