Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 14 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"

Klurigt!
 
pdov
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 42 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
Det var ett bra test, här saknade jag endel kunskaper men det är roligt att testa sig iaf.
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 35 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 43 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 74 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 31 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 90 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
 
S
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 65 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
 
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 7 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 172 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
Personbästa av alla quiz tror jag. Ibland förvånar man sig själv med dolda talanger. :crysmile:
 
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 7 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
 
F
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 184 andra personer som har gjort quizet "Kan du saxen?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.