Är med på sweclockers och dom har årligen en sån här tråd, vilket jag tycker är skojj. Hittade inget liknande, så tar och copy pastar från forumet.


Regler:
Tanken är alltså att posta bilder på ditt senaste inköp. Det kan handla om allt från datordelar till bilar, strumpor, juicepaket eller impregnerat virke.

Bilderna ska vara egentagna (inga produktbilder). Lite kort beskrivning eller information är alltid trevligt. Undvik dock att sväva iväg i för långa diskussioner, lyft hellre ut detta till en egen tråd eller gör upp via PM!
 
  • Gilla
lingonlingon
  • Laddar…
Börjar lite.

Kartong med en ny självgående gräsklippare från Stiga, parkerad bil och uppfart i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Ny gräsklippare, frugan sade ifall hon skall klippa. Ska de vara en som drar sig frammåt.

En pall med rullar av isoleringsmaterial inplastad för transport.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Isolering till ventilation, väntar ännu på leverans fören man slipper och skarva.
 
Två svarta säckar fyllda med barrotade plantor redo för plantering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ersättningsplantor för ett par tusen kronor - efter förra sommarens torka :rolleyes:. De första 25 ska ner i jorden idag.
 
G
Jag köpte denna för dryga veckan sedan
370 hästar. 510 NM @ 6000 rpm. :D

tFpWy5X.jpg e8F9O56.jpg
Nypris: Cirka 550.000 Kr.
Lätt begagnad: 430.000 kr (som min kostade vid 830 mil på mätaren)
 
  • Wow
muraren2
  • Laddar…
Torkan till trots och brist på hyfsat bra objekt har jag äntligen fått tag i en bra röjsåg. En Jonsered FC 2145 S som är en kraftfull och stark maskin som garanterat lär få min egna strand fin. Bara värmen släpper så jag känner mig lite mer motiverad.

större bild: https://i.postimg.cc/CMnRjjG5/jonsered-fc-2145-s.jpg

jonsered-fc-2145-s.jpg


Nu gäller det bara att få tag i lite bra klingor till sågen. Sågklinga, gräsklinga, slyklinga och ett trimmerhuvud står på inköpslistan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.