Hej
Har tänkt ta ett rum och göra klädkammare där inne.
Men jag kommer inte riktigt på hur man ska ha sina väskor. Vissa är ju lite mjukare osv o kan ej stå. Men hur ska man hänga dem så dem lixom får plats bra men ändå inta tar en hel vägg. Vill inte hänga dem platta mot en vägg det har jag nu och det tar så stor plats.
Jag hade velat hänga dem så som man har kläder på galgar i garderoben, men jag kommer inte på hur jag ska få till det=/
Nån som har tips på bra lösningar?
 
Det här med väskförvaring är inte lätt, jag har samma problem så jag kan egentligen inte hjälpa dig med något bra.
Just nu har jag små väskor, i de större väskorna ner pressade i en korg för det är det enda som får plats.

Du kanske kan ta en mindre del av väggen, sätta upp krokar och sedan köra på att stoppa små väskor i de stora?
 
A
Det finns nypor med en krok på. kanske går att hänga på en klädstång? Minns att min mamma hade en typ av galge till sina skärp som va en krok med en ring på, nästan som ett C, men väskorna är väl inte så platta så att en sån skulle svälja speciellt mkt. Annars kan man väl ta ett ben till köksskåp (tex från IKEA) och skruva fast, ut från väggen eller där man vill ha den
 
Du kan ju sätta krokar i taket och hänga dem där.
 
Jag tror jag ska se om jag hittar krokar man fäster typ i taket men så fäster jag massvis efter varandra i mitten av hyllplanet, då blir det nästan som man radar upp dem stående fast jag hänger dem så kan dem inte välta osv. Har väldigt många väskor=)
Tack för era tips
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.