Renoverade /byggde ut huset för "några" år sedan tiden går snabbt ca 7 år sedan.

Nu har ena lampan i badrummet börjar blinka till och från. Men googlar jag så hittar jag ingen likadan med rätt w och kelvin.

Vist 7 år är länge men ett badrum lyser inte direkt dygnet runt. Är det ungefär den livslängden man får räkna med?

Någon som vet vart man kan fixa en ny?
I värsta fall 4 st nya.

Etikett med tekniska specifikationer för belysningsprodukt: "hidealite", LED-egenskaper, artikelnummer, och elektriska parametrar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
LED-spotlight med kabel hålls över svart tyg; suddig interiör i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
BirgitS
Flimrar massa. Byte plats med en annan och då börja den blinka där i stället så garanterat lampan som är felet.

Tack för länken. Verkar inte gå köpa där men nu har jag ett namn att söka på.
 
Om och när du tänker byta, så se till att det går att byta ljuskälla i dom. Det finns sådana, i allmänhet så säljs det bra med av dessa på varuhusen. Men har fasta ljuskällor som inte går att byta. Utvecklingen går framåt med LED och då är det enklare och bättre för tillverkarna att ha fasta ljuskällor. Samt att det kommer nya modeller och dom gamla går ur tiden. Byte av samtliga blir då resultatet. Mera pengar till dom.
 
  • Gilla
datja
  • Laddar…

Bästa svaret

200kr ink frakt? :) skicka pm.
 
  • Hand håller en etikett för en LED-lampa, specifikationer synliga, inomhus, oskarp bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Q Qaniel skrev:
200kr ink frakt? :) skicka pm.
Taget. Men vet inte hur man skickar pm här tyvärr.
Skicka gärna ett pm till mig så löser vi det.
 
Klicka på hans namn och sen den markerade symbolen.
Användarprofil på en webbplats, poäng, aktivitet, uppladdade bilder, bostadsrelaterat innehåll.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Konstigt. Finns inte när jag går in.
Profil på forum med användarnamn, statistik, uppladdade bilder på föremål, och olika menyalternativ.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Nu verkar det lösa sig för TS men för andra som kanske läser kan man ringa till Designlight och prata med dem ang. utgående modeller. Ibland har de kvar vissa i reserv som man kan köpa.
 
  • Gilla
jonaslatt
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.