Hej!

Märker att flera storlekar av mina torx-bits för slagskruvdragaren börjar ta slut medan de andra lever sina bästa liv. Slutsatsen är därför att jag enbart tycks behöva fylla på med torx-bits som klarar slagskruvdragare.

Jag har letat efter kit för detta men har svårt att hitta ett paket som enbart eller så gott som innehåller torx-bits. Jag gör därför en tråd och hoppas på bra tips, min inställning är kvalitet över kvantitet.

Jag tar därför tacksamt emot tips på bits-satser för slagskruvdragare med enbart eller så gott som enbart torx, är ute efter flertalet dubletter av vardera storlek.
 
  • Wow
Veronica.
  • Laddar…
Men köp i lösvikt?
 
nino nino skrev:
Men köp i lösvikt?
God tanke! Har svårt att hitta lösvikt för bits klassade för slagskruvdragare, har du några tips?
 
Brukar väl finnas på alla byggbutiker, är väl inte så noga
Jag brukar köpa dom röda 3 pack långa
 
Bäckström92 Ramic skrev:
God tanke! Har svårt att hitta lösvikt för bits klassade för slagskruvdragare, har du några tips?
Jag har haft bra erfarenheter av milwaukees shockwave, har en t20 90mm som överlevt måånga skruv. Finns i 25, 50 och 90mm. Proffsmagasinet verkar ha rea på dom så det kanske går att fynda där.
 
  • Gilla
Bäckström92
  • Laddar…
Expertsvar:
Man kan aldrig ha för många bits.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Printa ut detta svar, klipp längs den streckade linjen, och visa upp för ev. partner som muttrar om onödiga utgifter.
 
  • Gilla
  • Ledsen
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
Detta fick bli lösningen, tack för snabba svar!
 
  • E-handelssida, skruvbitsförsäljning, Milwaukee Shockwave Impact Duty, varierade storlekar, rabatterade priser, 'Till kassan' knapp.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Wow
Veronica. och 2 till
  • Laddar…
Bäckström92 Ramic skrev:
Detta fick bli lösningen, tack för snabba svar!
Åhå. Var då?
 
ricebridge ricebridge skrev:
Åhå. Var då?
Proffsmagasinet
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
Åhå. Var då?
På proffsmagasinet som så fint råkar ha en Milwaukee-kampanj också
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
K
Bäckström92 Ramic skrev:
På proffsmagasinet som så fint råkar ha en Milwaukee-kampanj också
Bra tips! Tack! Blev några torx bits här med då de jag har börjar bli slitna
 
  • Gilla
Bäckström92
  • Laddar…
C cpalm skrev:
Kan tipsa om dessa "påfyllningssatser" (det är iallafall så jag använt dem) från Wera.

Här är en med bara de vanligaste torx:
[länk]

Och här är en med lite mer blandad kompott:
[länk]
De är inte för slagskruvdragare som TS efterfrågade.
 
  • Gilla
Bäckström92 och 1 till
  • Laddar…
Bosch Impact Control bits håller bra för mig. Wera impactor skulle jag säga fungerade bra, men slets fortare för mig.
 
  • Gilla
Bäckström92
  • Laddar…
C
Isakare Isakare skrev:
De är inte för slagskruvdragare som TS efterfrågade.
Nä, det var ett mer allmänt tips eftersom TS redan gjort sitt inköp. Men jag antar att de kanske även har motsvarande satser med slagbits(?)

Tyckte de hade en bra fördelning av antalet bits i respektive storlek. Blir snabbt mycket pengar när man beställer storpack av alla bits som "går åt".
 
  • Gilla
Pysslarn och 2 till
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.