electroluxaren skrev:
Plåten är ett ångskydd som monteras under bänkskivan i trä, har du marmorskiva så släng den med
Tack igen, enligt beskrivning låg gummimattan uppe på maskinen i framkant, jag struntade i den:cool:

Men testkörde nu och den tar inte in vatten, är där något transportskydd?
 
B Bambi2 skrev:
Tack igen, enligt beskrivning låg gummimattan uppe på maskinen i framkant, jag struntade i den:cool:

Men testkörde nu och den tar inte in vatten, är där något transportskydd?
Är kranen till diskmaskinen öppen?
 
Henningelvis Henningelvis skrev:
Är kranen till diskmaskinen öppen?
God morgon!

Nu funkar den, jag drog lite i slangarna, kanske var något veck eller avloppslangen var för högt.

Notiser hittills: nedre back rullar lätt och tappar sitt läge. Bestickhyllan känns ovan. Plasten i botten känns fel, kollat 20 maskiner av serie 1 å 3 och inte sett den på någon, varför är det så på vår?

Bara en tråd som sköter öppning av luckan, ser väldigt billigt ut:D

Glömde klämman till avloppsslangen, trodde gummipipen längst ut var gjuten.

Annars var det nog inget:D
 
A
B Bambi2 skrev:
God morgon!

Nu funkar den, jag drog lite i slangarna, kanske var något veck eller avloppslangen var för högt.

Notiser hittills: nedre back rullar lätt och tappar sitt läge. Bestickhyllan känns ovan. Plasten i botten känns fel, kollat 20 maskiner av serie 1 å 3 och inte sett den på någon, varför är det så på vår?

Bara en tråd som sköter öppning av luckan, ser väldigt billigt ut:D

Glömde klämman till avloppsslangen, trodde gummipipen längst ut var gjuten.

Annars var det nog inget:D
Detta är den enklaste modellen sk. Instegsmodell, inga finesser bara det absolut nödvändiga för att fungera, ingen påkostad kvalitet, detta märker du som brukare att botten är av plast, högt ljud, samt att korgarna är usla. Jmf med en serie8 i en fysisk butik så ser du vad jag menar
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.