Någon som har förslag på en kWh-mätare som man kan sätta på ett 220-uttag, för utomhusbruk? Behöver bara kunna mäta hur många kilowatt som används i uttaget.
 
tommib
Vad är syftet med mätningen?

Det är rent allmänt olämpligt med massa isticksgrejer, speciellt om det är höga effekter.
 
  • Gilla
Panor82 och 1 till
  • Laddar…
Är det regnskyddat så fungerar många inomhusprylar bra. Jag brukar placera alla elkopplingar utomhus på en liten hink med en större hink som "tak" och sedan en vikt på. Iom att jag bor på västkusten så letar fukt och salt sig in överallt om det inte är helt torrt.
 
tommib tommib skrev:
Vad är syftet med mätningen?

Det är rent allmänt olämpligt med massa isticksgrejer, speciellt om det är höga effekter.
Vi ska ha den till en vattenpump utomhus, som pumpar upp sommarvatten till vårt system. Men ska köpa en för utomhusbruk och bygga ett litet regnskydd över den
 
  • Gilla
tommib
  • Laddar…
pacman42 pacman42 skrev:
Är det regnskyddat så fungerar många inomhusprylar bra. Jag brukar placera alla elkopplingar utomhus på en liten hink med en större hink som "tak" och sedan en vikt på. Iom att jag bor på västkusten så letar fukt och salt sig in överallt om det inte är helt torrt.
Smart, tack! Då blir det ju skydd från alla sidor. Lånar den idén!
 
  • Gilla
pacman42
  • Laddar…
E elmont skrev:
En av många, [länk]
Snyggt, stort tack!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.