5 lägen.

Vi har relativt mycket nyplanterat i rabatten och växthuset. Hade varit kul om växterna överlever hela sommaren, även om vi åker bort för några dagar.
 
Svar: fem lägen.

Motivering: Skulle vara toppen att ha en sån här i sommarstugan för att kunna använda regnvattnet vi samlar där mer kontinuerligt, och inte bara när vi är där och kan vattna manuellt. Till det behövs en pump med sensor som känner av när vattnet i tunnan tar slut, och det verkar ju denna ha!
 
A
5 lägen!

Är nyinflyttad till vårt första hus, det blir också därför vår första trädgård. Är helt novis på att odla men försöker lära mig. Vår snart tvååriga son är väldigt kräsen med maten, han äter nästan bara potatis och tomater. Så min dröm denna sommaren är att kunna odla detta till honom.

Helautomation har varit ett intresse en längre tid, fanns inte så mycket att automatisera i lägenheten, men nu i huset är möjligheterna oändliga. Automatiskt varningssystem hade varit otroligt kul och hade hjälpt mig otroligt mycket med att hålla tomatplantorna vid liv.
 
Intelligent Drip Control har fem lägen.
 
5 lägen

Då vi har flera rabatter och även en odling som tar 45 min att vattna så skulle det underlätta med automatisk bevattning.
 
5 lägen!

Vi är inne på år 2 av vårt husägande, och har äntligen övergått från totalrenovering av huset, till att ge oss på trädgården. Vårt mål är att över tid bli självförsörjande av potatis, morötter, lök, grönsaker, kål etc. Samt att bli självförsörjande på bevattningsdelen, med regnvattenuppsamling och automatisk bevattning. Men i dagsläget har vi inte resurser för att bygga upp det som vi vill, och vi har sneglat på GreenLines produkter hela våren, men inte haft möjlighet att investera i det ännu. Så detta hade varit en fantastisk vinst, och möjlighet för oss att bygga upp vårt odlande.
 
Svar: fem lägen

Som odlingsälskare med för klena armar är det tungt att få upp sin fyllda tio-liters vattenkanna ur tunnan, speciellt när vattennivån blir lite lägre, så ett automatiskt system skulle underlätta nu och i framtiden.
 
5 lägen har den.
Det vore perfekt inför kommande torrsommar för att minska vatten användningen i vår egna brunn.
Med småbarn är det inte heller enkelt att få sig tid att komma ut och vattna varje dag.
 
5 lägen. Varje sommar åker vi och hälsar på några släktingar. Vi är borta knappt en vecka. Vi har ett mindre växthus med 2 gurkplantor p 5 tomatplantor. Några grannar brukar hjälpa oss med vattningen veckan vi är borta. Förra året prickade vi årets varmaste vecka o grannarna fick slita. Nu vågar vi inte fråga dom igen och vi måste ha en lösning. Den här låter perfekt och vi kan ha kvar vår fina relation till grannarna.
 
5 lägen.

Hade blivit klockrent att vinna för mig som emellanåt nätt & jämnt lyckas få plastblommor att överleva.

Perfekt med automatiskt bevattningssystem så jag heller inte lyckas dränka de stackars blommorna & de får lagom med vatten så de även överlever de soliga dagarna som jag annars glömmer av...
 
Det finns 5 lägen.
Jag har nu 8 (åtta!) regntunnor på 200 liter + en IBC-tank på 1000 liter som är ganska tungt att vattna ut med vattenkannor. En automatbevattning skulle underlätta Väääldigt mycket!!
 
Fem lägen .
Jag har precis fått sommarvatten inkopplat - känns tryggare än att lita på molnen och att använda dricksvatten till trädgården är ju inget alternativ, så nu kvarstår utmaningen att få ut bevattningen på ett bra och rationellt sätt. Då kommer utlottningen av droppbevattningen som en skänk från ovan systemet skulle vara den sista länken till en efterlängtad grön oas nu när jag går in i Livet 2.0.
Trevlig sommar!
 
Svar: 5 lägen
Det skulle vara skönt att avnjuta sommarkvällarna utan en vattenkanna i var hand.
 
5 lägen!

Har nyligen köpt ett hus med stort behov av fix - finns hög risk att vattning glöms bort bland all målning, golvläggning och rensning.
 
H
Svar 5
Miljövänligt bevattningssystem är fantastiskt! Dessutom mår växterna bra av en jämn bevattning och ger en själv en större frihet, man måste inte hela tiden passa växterna! Det skulle glädja både växterna mig och familjen att få vinna ett sådant bevattningssystem!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.