Hej
Jag behöver rensspola min infiltration.
(Jag har en gammal hyfsad kärcher 520 m högtryckstvätt. Möjligen är handtaget från en ännu äldre modell men passar faktiskt.)

Jag köpte följande slang från Bauhaus och de sade att jag behöver en adapter mellan slang och högtryckstvätt. Men vad jag ser kan man inte sätta adaptern direkt på tvätten, eller?
Är det så att jag behöver ett annat handtag för att detta ska fungera och sätta ihop?
Mvh
Fredrik
 
  • En högtryckstvätt, renspolingsslang och förpackning i en bilbagage, som diskuteras för anslutningskompatibilitet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
hsd
Kolla med handlaren, det finns adapter att sätta emellan, har de inte hemma så kan de ta hem
 
Hej,
Tackar för svaret.
Verkade bäst att köpa en ny högtryckstvätt. Satsade på en K5, ca 3000:-. Det fanns dock ett utbytes handtag med adapter runt 1000:-
Mvh
Fredrik
 
Du ska sätta slangen på "pistolen". Man lossar strålröret och ansluter slangen där
 
  • Gilla
Immobil
  • Laddar…
Hej,
Det ska jag testa. Om det funkar kanske jag tom kan lämna tillbaka K5:an.
Mvh
Fredrik
 
Det fanns adaptrar där med så jag är inte 100% på att du klarar dig utan men klart värt att kolla i alla fall
 
Hej! gammal tråd, nytt problem. Jag har en Kärcher K5 basic modell. Har inte använt den på ett tag. När jag ska koppla till tillbehör till spolhandtaget funkar det inte. Det sitter en gul komponent i spolhandtagets anslutning (se bild). Endast det rör som inte har den gula komponenenten går nu att anslut. Fråga: Ska den gula prylen sitta i spolhandtaget eller i den "rör" man ska ansluta?
Dan Sliten vattenslanganslutning i förgrunden, personens ben i svarta byxor, stenläggning och sandal syns.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
I det du ska ansluta, den har fastnat där.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
I det du ska ansluta, den har fastnat där.
Tack!
 
D danoleena skrev:
Tack!
Fixat!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.