Hej jag är i starten med att köpa solceller och tagit in en offert från en lokal aktör.
Den känns väldigt basic och jag undrar om någon eventuellt kan skicka eller lägga upp hur deras offert ser ut så jag kan jämföra uppläggen.

Ha en fin dag
 
wildeside
Trähus1902 Trähus1902 skrev:
Hej jag är i starten med att köpa solceller och tagit in en offert från en lokal aktör.
Den känns väldigt basic och jag undrar om någon eventuellt kan skicka eller lägga upp hur deras offert ser ut så jag kan jämföra uppläggen.

Ha en fin dag
Du kanske ska börja med att lägga ut din offert!
 
  • Gilla
mortimer
  • Laddar…
wildeside wildeside skrev:
Du kanske ska börja med att lägga ut din offert!
Nu handlade det ju inte om att tyda min offert utan jag ville mer se hur andra fått sin utformad.

Men självklart kan jag lägga ut den senare idag när jag kommit hem från jobbet :)
 
wildeside
Om du lägger ut din offert så kanske någon kan ge råd om utformningen av din offert.

Skrivet i all välmening.
 
  • Gilla
mortimer
  • Laddar…
wildeside wildeside skrev:
Om du lägger ut din offert så kanske någon kan ge råd om utformningen av din offert.

Skrivet i all välmening.
Trähus1902 Trähus1902 skrev:
Nu handlade det ju inte om att tyda min offert utan jag ville mer se hur andra fått sin utformad.

Men självklart kan jag lägga ut den senare idag när jag kommit hem från jobbet :)
Redigera bort personliga uppgifter och även företagets namn om du så önskar före du lägger upp den här.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.