Det betyder awesome / underbar.

Min första tanke är att den är så snygg! Har en plats på väggen som vi egentligen tänkt hitta en neonskylt till. Men när jag såg molnet kände jag direkt att molnet hade ju passat perfekt där i vardagsrummet. Bonusen med ljuddämpningen är ju bara awesome i ett familjehem (extra bonus när svärmor kommer på besök som är hörselskadad och känslig för eko/plötsliga ljud med hörapparat - om det kan underlätta för henne hade det varit underbart)
 
1. Det betyder: Awesome eller på svenska - vördnadsbjudande.

2. Lite trevligare ljudmiljö är inte fel när man kommer hem efter en dag på jobbet i serverhallen. Barn som tjoar och mycket hårda ytor resulterar gärna i slammer och eko, att dämpa detta en aning hade varit skönt och helt ärligt, vem vill inte ha ett moln!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Awesome
2. Två som härjare i hemmets vrå,
Hopp, lek och ibland skrik från de små.
Att stänga barnrumsdörren är ingen vana,
Men problemet kan lösas med ljudmoln från Poasana!
 
Redigerat:
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Poasana betyder "awesome", d.v.s. grymt bra, fantastiskt.
Så det skulle vara fullkomligt poasana att vinna dessa iom att sambon och jag delar hemmakontor och det här skulle hjälpt till något enormt med ljudkvalitén.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Awesome/Fantastisk
2. Vill skänka vinsten i till min dotter, som fyller 30år den sista maj Hon är hemmavarande småbarnsmamma med två autoimmuna sjukdomar. Hon kan verkligen behöva ett lugnare klimat i hemmet!
*hoppas på tur*
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Awesome
2. Har nybyggt och lyhört och maken skulle aldrig investera i detta så det skulle vara till stor hjälp.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Awesome
2. Av en händelse visade jag min äldsta dotter just den här i förra veckan och den åkte upp på första plats på önskelistan!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Awesome

Vilken grym uppfinning! Jag har svårt för att sova om natten, är lättstörd av trafik och andra ljud. Hör en knappnål falla typ... Molnen skulle vara en snygg inredningsdetalj likväl som rogivande om natten! Har fått tips om att sätta på Spotify och spela ljudet av regn... det rekommenderar jag vidare! Magiskt.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Awesome
2. Vår finska lapphund Mumin älskar sin egen röst och använder den mer än gärna. Ett skall som kan väcka döda är användbart när man vallar renar på kalfjället, men det blir lite overkill i vardagsrummet. Lite ljuddämpning har varit välkommet...
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
U
Då var tävlingen avslutad och det har blivit dags att utse vinnaren av dessa fina ljudmoln. Idag säger vi stort grattis till @Robban8 inlägg #20:D!!
 
  • Gilla
Visan i mitt liv och 1 till
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
Då var tävlingen avslutad och det har blivit dags att utse vinnaren av dessa fina ljudmoln. Idag säger vi stort grattis till @Robban8 inlägg #20:D!!
Men gud vad glad jag blev nu. TACK!! :)
 
  • Gilla
Goalit
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.