Kanske jag som är helt jävla tappad men får (nästan) aldrig till det att funka när jag vill klistra in bilder i inlägg. Har säkert postat i gel forumdel nu också. Laddar jag upp en bild syns inte alternativet att klistra in, laddar jag upp två eller fler dyker det upp. Dock inte alltid det funkar att klicka på alternativet att klistra in. Laddar jag upp samma bild två gånger, väljer klistra in, sedan raderar en bild så försvinner alternativet att klistra in. Postar från en android. Ska försöka posta en bild så ni ser vad jag menar

Skärmdump från byggforum, diskussion om DIY-projekt, 90 cm trallbygge, grön header, mobilvy.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skärmdump från ett forum. Inlägg diskuterar hemmagjord raka av spillbitar, nämner storlek och funktion.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jag får en klistra in knapp under filnamnet. Tar jag fler bilder kommer det en per bild. Den du får dyker upp vid mer än en bild.

Skärmdump av webbforum, inlägg med bilduppladdningsalternativ, trådtitel angående bildinfogning, mobilgränssnitt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Edit: Den andra bilen hoppar in fast jag inte aktivt klistrar in den. Det är från en Apple mobil med safari.
 
  • Man med hatt använder stationär ångmaskin nära röd traktor i skogsmiljö; träbearbetning med historisk teknik.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Trafikverket1
  • Laddar…
Tack! Då kanske det inte är jag som är helt off. Hur jag än försökt så får jag inte upp något alternativ om att klistra in utan att ladda upp flera bilder.
 
T Trafikverket1 skrev:
Tack! Då kanske det inte är jag som är helt off. Hur jag än försökt så får jag inte upp något alternativ om att klistra in utan att ladda upp flera bilder.
Inga problem att klistra in en bild IOS med Safari, testade både Iphone och stationär IMac.
Cirkeldiagram visar kraftfördelning med kärnkraft som största energikälla följt av vatten- och vindkraft.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jag kör Iphone-appen och då ser det ut ungefär som för @Daniel 109. Bilder som man inte valt att placera någonstans kommer även då med sist i inlägget om man inte aktivt lägger in dem någon annanstans. Eller raderar dem från redigeringsfältet med knappen till höger.

Sen är ju frågan om det finns en inklistringsknapp även för TS, men att den inte syns av något skäl. Händer det något om man klickar där knappen ”borde finnas?

Oavsett är det väl en bugg som @Per Eskilsson borde uppmärksammas på.
 
Det känns som en bugg:
1. Att du inte ser ”Klistra in”-knapparna bredvid varje bild
2. Det känns också som en bugg att du inte ser ”miniatyrerna” eller progress baren ”0-100%” när du laddar upp bilderna.

Vilken webbläsare använder du?
 
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Det känns som en bugg:
1. Att du inte ser ”Klistra in”-knapparna bredvid varje bild
2. Det känns också som en bugg att du inte ser ”miniatyrerna” eller progress baren ”0-100%” när du laddar upp bilderna.

Vilken webbläsare använder du?
Använder chrome, allt uppdaterat senaste versionen både webbläsare och android
 
  • Gilla
breakman
  • Laddar…
B
Låter mer som ett cache-problem i Chrome. Prova att rensa dess webbhistorik eller appdata till att börja med.
 
Provade rensa men fortfarande samma problem, går inte att klistra in enstaka bilder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.