Ja, ibland blir det inte riktigt som man tänkt :thinking: Tänkte dela med mig om lite mer eller mindre lyckade småprojekt som kanske inte slutade eller började som man planerade :cool:

Fyll gärna på om ni har några egna små berättelser.

Som rubriken lyder så blev jag sugen på smörgåstårta innan helgen. Lyckades inte handla innan fredag men tänkte väl att det inte borde vara ett problem, men den kallrökta laxen var slut! :cry: Vad göra? Gick och muttrade att jag får väl röka min egen jävla lax. Butikspersonalen frågade om jag hade färsk lax hemma, för det hade nämligen inte de :rolleyes: Inte heller frusen var att tänka på, då den var svindyr och just frusen. Ja ja, får väl ta det sista lilla paketet med gravad lax och så får vi se vad som händer...
En tom säck av fästmaterial ligger på en pallbock. Oanvända träplankor staplade ovanpå varandra i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Träplankor på arbetsbock, bil och cykel i bakgrunden, grusigt underlag, däck till vänster, utomhus på dagen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hemmagjord, träbord med gallernedervåning, verktyg, uteplats, stödben, dagsljus, ingen person, byggprojekt, soligt, oavslutat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Trädgård med odlingslådor, komposteringsbehållare, gräs, spade och en rökutvecklande tändkorg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hönshus bredvid komposthög, grönt gräs, flexibel slang, trädgårdsväxthus i bakgrunden, spade, utomhus dagtid.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Smörgåstårta på träskärbräda med plastfolie, dekorerad med gurkskivor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Smörgåstårta med skinka, lax, räkor, kaviar, ägg, gurka och dill. Festligt och färgrikt på silverfat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
landan81 och 3 till
  • Laddar…
Men människa, hur smakade laxen då? Blev det nån röksmak?
 
Det blev fint, mycket värt det lilla extra jobbet ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.