@ @ndreas skrev:
Jag tror inte att Elsäkerhetsverket håller med...

93 procent av elprodukter köpta utanför EU har brister
[länk]
Du kan alltid hitta skit om du letar efter det. Nattlampor är ökända för att inte följa reglerna.

Om man letar efter produkter som säljs i Sverige så är det samma innehåll.

Det frågan handlade om från början var laddkabel, den innehållet ingenting de kan misslyckas med. Den innehåller en enda elektronikkomponent, en resistor på den ena signaltråden.
 
@
P Peter_K skrev:
Har köpt en laddhybrid och inser att min "tillfälliga" gummikabel ut till parkeringen inte duger så det får nog bli en en ny 3-fas och en laddbox. Vet inte vad som är att föredra, fast eller lös laddkabel. Hade tänkt mig en lite mindre smidigare laddare som ska skruvas upp på staketet vid parkeringen.

Kanske någon av dessa.

[länk]

[länk]
Köper du kabeln samtidigt som boxen (så att den ingår i ett paket) får du väl också bidrag för kabeln vill jag minnas. Då blir den inte särskilt dyr...
 
  • Gilla
Peter_K och 1 till
  • Laddar…
@ @ndreas skrev:
Köper du kabeln samtidigt som boxen (så att den ingår i ett paket) får du väl också bidrag för kabeln vill jag minnas. Då blir den inte särskilt dyr...
Precis!, fick det på min med och ser i länken som TS posta för Zaptec att kabeln är rabatterad ( pris innan avdrag öka med kavlens dunka pris).

kolla på AliExpress men där blir det inte billigare än detta på 22kw kablar!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.