Är det fler än jag som sett att bodbyns dekorlist från ikea har en fet svart stämpel stämplad under varje list:/
Enligt bild och hur varuhusen själva satt upp dekorlisten under köks skåpen så är stämpeln fult synlig. I dagens läge sätter man ju köksskåpen ganska högt upp så jag som inte allt för lång behöver ju bara vicka på huvudet så ser jag ju stämplarna. Sitter vi vid köks bordet skulle dom ju synas som en stor blaffa under skåpen. Och nej enligt ikea är det inget fel alls och var man inte nöjd kunde man ju lämna igen dom. Haha hur tänkte dom där
 
  • Två platta, vita föremål med text, troligen förpackningar, på ett träbord.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Mats-S
M Mariette B skrev:
Och nej enligt ikea är det inget fel alls och var man inte nöjd kunde man ju lämna igen dom
Låter som SkiStar som har köpt upp typ hela sveriges skidanläggningar, "tycker man det är för dyra liftkort kan man åka i lokala hemmabacken", att framför konstruktiv kritik finns inte på kartan.

Har sett deras klart synbara stämplar på andra föremål dom säljer, tokfult men billigare för IKEA för då slipper man väl att klistra på märket (som man som kund kan avlägsna)

Personligen väljer jag numera bort IKEA, finns ett antal bra alternativ till dom bara man kollar lite.
 
  • Gilla
Mariette B
  • Laddar…
B
Skulle gissa att man kan tvätta bort det där enkelt med lite isopropanol, eller möjligen starkare kemikalier.
 
  • Gilla
Snailman och 1 till
  • Laddar…
B BSOD skrev:
Skulle gissa att man kan tvätta bort det där enkelt med lite isopropanol, eller möjligen starkare kemikalier.
Jag testar men skulle inte tro det funkar om inte lacken också "gnuggas" bort:/
 
M Mariette B skrev:
Jag testar men skulle inte tro det funkar om inte lacken också "gnuggas" bort:/
B BSOD skrev:
Skulle gissa att man kan tvätta bort det där enkelt med lite isopropanol, eller möjligen starkare kemikalier.
Haha,ja nu blev det pinsamt. Just testat och det försvann:/ Hade du inget sagt hade vi inte ens testat då det såg ut som det gick in i färgen. Vi tackar ödmjukast:):)
 
  • Gilla
Snailman
  • Laddar…
B
Skönt att det löste sig
 
A
Hero!!
 
Mats-S
M Mariette B skrev:
ja nu blev det pinsamt
Inte pinsamt för dig, men pinsamt för IKEA som inte instruerar personalen hur man kan ta bort skiten, utan istället högmodigt säger att man ska acceptera att IKEA trycker ditt skiten
 
  • Gilla
Mariette B och 1 till
  • Laddar…
Ha alltid en flaska kemiskt ren bensin hemma, finns i alla dagligvaruaffärer.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.