Ska kolla det tidigare inlägg!
 
Hjälpte inte att höja eller ta bort knivskivan!
Bilder från m test!
 
  • Digital display showing wheel motor metrics like power and speed, partial finger covering lens, outdoors.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Överexponerad bild, skuggeffekter, visar delvis digital skärm med text och siffror, rödtonad yta, abstrakt innehåll.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Strömvärdet för drivmotorerna verka skilja en hel del, 144/126 mA och 147/117 mA. Har ingen erfarenhet om det kan orsaka de omotiverade vändningarna. Kanske strul med växellåda på den ena motorn?
Ni behöver nog höra med en verkstad som har erfarenhet och kunskap om klipparen.

Har du testat att bromsa maskinen med handen när den kör på träunderlaget? Kan ju vara av intresse om den verkar överkänslig för motstånd när den kör.
 
Den hittar inte heller hem, om man bara vill ty den ska ladda utan klippning!
Den hittar inte ens kabeln trots att den står på den
 
  • Apparat med vred och digital display som visar "SÖKER 06 Maj 17:11". Utomhus, soligt, möjligtvis en styrenhet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ok så ni har ännu ett fel på grejorna?
Går den ut via guidekabeln? Hur lyser dioden i laddstationen?
Är detta ett nytt fel eller har det haft problem att hitta hem under längre tid?
 
Fick service pappret, han som inte hitta fel!
 
  • Testresultat på ett papper med tekniska specifikationer och kontrollerade punkter, hållet av en hand.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
L lasseboy skrev:
Fick service pappret, han som inte hitta fel!
OK, testprogrammet har accepterat alla motorvärde. Ja då har jag inte fler idéer är jag rädd.
 
  • Gilla
lasseboy
  • Laddar…
E etompau skrev:
Ok så ni har ännu ett fel på grejorna?
Går den ut via guidekabeln? Hur lyser dioden i laddstationen?
Är detta ett nytt fel eller har det haft problem att hitta hem under längre tid?
Lyser grönt, hon hade inte provat att skicka hem den fören jag bad henne göra det idag!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.